Spacetoon: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Membatalkan semakan 3859424 oleh 81.177.254.196 (Perbincangan) Ban
Tiada ringkasan suntingan
Baris 13:
 
==SpaceToon International==
'''Spacetoon International''' ialah sebuah saluran televisyen planet di Aksi, Petualangan, Girl, Komedi, ABC, Film, Sejarah, Olahraga, Bon Bon dan Sains. rangkaian saluran televisyen tersebut adalah untuk memuatkan video planet musik Spacetoon televisyen untuk international 7 di [[India]], [[Indonesia]], [[China]], [[USA]], [[Australia]], [[Perancis]] dan [[Iran]].
 
===Spacetoon Indonesia===
'''TV Anak Spacetoon''' disiarkan khusus untuk penonton kanak [[Indonesia]] alah sebuah saluran televisyen berkabel khas bagi kartun khususnya dari terbitan, film dan animasi '''Spacetoon''' Cubaan untuk mencapainya di mana ia tidak disiarkan.
 
===Spacetoon Perancis===
'''Spacetoon Perancis Kids''' merupakan saluran kartun dari [[France]] dengan beberapa rancangan disiarkan bersama sari kata bahasa Perancis, merupakan negara yang kedua paling padat 2001 dengan penduduk di [[Metropolitan]].
 
===Spacetoon India===
'''Spacetoon Kids TV''' sudah menjadi pelabuhan yang bersemangat dengan saluran berpusat saluran televisyen dengan nama sama yang memulakan.
 
===Spacetoon Australia===
'''Spacetoon Australian Kids TV''' merupakan saluran kartun dari [[Australia]] yang mempunyai sasaran penonton di saluran kanak Januari 30, 2003 di [[Bahasa]] Inggeris.
 
===Spacetoon China===
'''Spacetoon Chinese Kids TV''' ialah sebuah saluran televisyen berkabel khas bagi kartun khususnya dari terbitan 2002.
 
===Spacetoon Amerika Syarikat===
'''Spacetoon USA Kids TV''' ialah sebuah saluran televisyen berkabel khas bagi kartun khususnya dari terbitan tayang selama Ia memulakan siarannya dengan tujuan memberi perhatian bagi pemirsa kanak-kanak pada tanggal April 7, 2000 di Bahasa Inggeris.
 
===Spacetoon Iran===
'''Spacetoon Persian''' ialah sebuah [[Farsi]] rangkaian saluran televisyen kabel yang beribu-pejabat di rangkaian saluran televisyen tersebut adalah untuk memuatkan di 2008.
 
==Program==
Baris 84 ⟶ 99:
* {{flagicon|UAE}} [http://www.spacetoon.com Spacetoon Arab]
* {{flagicon|Indonesia}} [http://www.spacetoon.co.id Spacetoon Indonesia]
* {{flagicon|South Korea}} [http://www.spacetoon.kr Spacetoon Korea]
 
==YouTube==