That '70s Show: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Bryan See (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Bryan See (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 89:
 
''***'' Yang hadir dalam lakonan berulang-ulang dalam musim kedua dan ketiga.
 
== Lagu tema ==
 
Rancangan utamanya bermula dengan lagu tema, "In the Street", oleh [[Alex Chilton]] dan [[Chris Bell]] dari pancaragam [[Big Star]]. Asalnya, ia yang dinyanyi oleh [[Todd Griffin]], tetapi di permulaan dengan musim kedua, lagu ini yang was dibuat oleh pancaragam [[Cheap Trick]], versi ini pernah dirujukkan kepada sebagai "That '70s Song (In the Street)".
 
Lyrik-lyrik adalah seperti berikut:
 
<blockquote>
<center>Hanging out down the street<br>The same old thing we did last week<br>Not a thing to do but talk to you<br>We're all alright! We're all alright!<br>Hello Wisconsin!</center>
</blockquote>
 
Menurut kepada [http://www.that70sshow.com laman utama ''That '70s Show''], Danny Masterson (Steven Hyde) menjerit "Hello Wisconsin!" semasa musim pertama dan Rick Nielsen dalam semua musim-musim lain.<ref name="That'70sShowFAQs">{{cite web|url=http://www.that70sshow.com/index_faq.htm|title=That '70s Show FAQs}}</ref> Lyrik-lyrik lagu adalah berbeza semasa musim pertama, dengan "We're all alright!" yang dijerit dua kali, digantikan dengan "Whooa yeah!". Tema musim pertama juga dalam nada G, The first season's theme was also in the key of G, manakala dalam musim-musim yang berikutnya ia telah diturunkan ke nada D.
 
Versi cuti berganti lagu tema yang diatur untuk Halloween, Krismas dan istimewa muzik, dengan menggunakan muzik organ dan loceng-loceng masing-masing.
 
== Runut bunyi ==
 
Sebanyak lagu-lagu utama dari dekad boleh didengar dalam rancangan ini, dan dua buah runut-runut bunyi yang dikeluarkan pada tahun 1999. The first is a collection of [[funk]], [[soul music|soul]] and [[disco]]. The second is a collection of [[Album-oriented rock|AOR]] songs.
 
* [[That '70s Album (Jammin')]]
* [[That '70s Album (Rockin')]]
 
== Lihat juga ==