Aku Tak Bodoh: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Mohdaqifdanielz (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Mohdaqifdanielz (bincang | sumb.)
Baris 36:
 
Sudin, yang bermasalah sama seperti Roy dan Jefri, enggan makan sayur yang dibuburkan oleh ayahnya yang bernama Jaffar, ternampak DVD yang bertajuk filem berlawanan yang diletak di dalam beg yang terjatuh di atas lantai. Sudin bergaduh dengan ayahnya apabila ayahnya melihat beg Sudin yang ada sesuatu, begnya terkoyak berhabis-habisan dan terus keluar dari rumahnya.
 
Pada waktu persekolahan, Cikgu Anwar ingin memberi ujian markah kepada pelajarnya, termasuk Sudin yang mendapat ujian ialah markahnya kosong dan selalu tidak membuat kerja rumahnya sendiri. Pelajar-pelajar didenda di luar kelas (termasuk Sudin dan Roy) oleh Cikgu Anwar yang memanggil semua pelajar iaitu 'Telur Busuk' kerana mereka yang tidak habis membuat kerja rumah mereka.
 
Di dalam sekolah Jefri, kawan-kawan Jefri menjelaskan kepada Jefri bahawa dia akan menjadi isteri dan anaknya akan lahir tidak lama lagi. Tetapi apabila Jefri terjaga mimpi semasa di waktu kelas, Jefri terkejut apabila Fatin telah mengandung dan mempeluk bayinya. Di taman permainan, Jefri memaksa Fatin untuk makan semua nanas supaya dia tak akan mengandung lagi. Apabila Fatin menangis teresak-esak, Jefri membawa Fatin ke klinik. Doktor menjelaskan kepada Jefri kenapa membuat Fatin menjadi macam ni. Ibu bapanya sangat kecewa dengan sikap Jefri.
 
Budak-budak samseng mengejar Roy sehingga Sudin menyelamatkan Roy dalam kesusahan itu. Berlaku pertarungan di antara Sudin dan Roy serta budak-budak samseng manakala Cikgu Anwar ternampak mereka bergaduh di parking sekolah. Pengetua memangil ibu bapa mereka bahawa mereka bergaduh di parking sekolah pagi tadi. Aishah dan Hisyam sering bergaduh sehingga Hisyam menceraikan Aishah manakala Kak Yati membelajakan RM 10 kepada Roy.
 
==Pelakon==