Gatas Brilhantes H.P.: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Xenophobia xeno (bincang | sumb.)
Xenophobia xeno (bincang | sumb.)
kTiada ringkasan suntingan
Baris 97:
 
== Uniform ==
Pakaian uniform rasmi Gatas adalah berwarna oren dengan warna putih (jalur dan tulisan). Semua anggota [[Morning Musume]] memakai jersi ini untuk [[Go Girl ~Koi no Victory~]] [[PV]]. Pasukan ini juga mempunyai jersi kedua berwarna biru muda tetapi tidak dipakai selalu, tetapi baru - baru ini jersi ini dipakai ketika berada di kem latihan pada bulan Jun. Penjaga gol [[Konno Asami]] dan [[Nozomi Tsuji|Tsuji Nozomi]] memakai jersi merah yang baru untuk kem itu. Serta, jersi ketiga yang dipakai ketika di kem itu pada 2 Julai 2005. Untuk kem ini juga mereka memakai uniform berwarna merah jambu muda.
 
Pada penghujung bulan Julai 2005 warna uniform itu sudah ditukar dari oren ke warna hitam, penjaga gol pula memakai uniform yang berwarna biru dan oren. Ia bersilih ganti dengan hitam bersama oren, dan penjaga gol pula memakai uniform berwarna perak bersama oren. Dengan penukaran uniform ini juga, pasukan ini tidak meletakkan nama pasukan pada bahagian depan baju, tetapi ditukarkan kepada nama penaja, iaitu Skylark Group.
Baris 109:
* Walaupun ditubuhkan pada musim luruh 2003 untuk bermain dalam Hello! Project Sports Festival 2003, Gatas tidak menerima nama sebenar sehingga tahun 2004
 
* Semasa musim panas 2006, [[Yoshizawa Hitomi]], [[Fujimoto Miki]], [[Ishikawa Rika]] dan [[Nozomi Tsuji|Tsuji Nozomi]] keluar dari pasukan ini buat sementara waktu kerana mempunyai tugasan lain. Pada masa ini, [[Shibata Ayumi]] adalah kapten untuk pasukan ini dan beberapa anggota lain dari [[Little Gatas]], [[Hello! Pro Egg]], dan pertukaran pelajar [[Shimmin]] di bawa masuk untuk membantu pasukan ini. Pasukan ini dikenali sebagai [[Mix Gatas|MIX Gatas]].
* Gatas Brilhantes bertindak sebagai jurucakap untuk Adidas semasa musim panas pada tahun 2006.
* Kecuali H!P Kids, semua anggota Gatas mempunyai surat tauliah daripada pengadil.