Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg: MassMessage delivery
Teg: MassMessage delivery
Baris 191:
Maaf semua, rencana pilihan iaitu [[Pekak (filem)]] dipilih untuk bulai Jun, bukan bulan Mei. Maaf atas kesilapan suntingan saya. {{Pengguna:SNN95/Tandatangan}} 21:52, 21 Jun 2017 (UTC)
<!-- Pesanan dihantar oleh Pengguna:SNN95@mswiki yang menggunakan senarai di https://ms.wikipedia.org/w/index.php?title=Pengguna:SNN95/Berita_Bulanan&oldid=4038309 -->
 
== Minta kerjesama semua untuk Rencana Pilihan ==
 
Salam dan hai semua.
 
Saya ingin sangat meminta pertolongan anda untuk bekerjasama dalam menyiapkan sebuah rencana bagi Rencana Pilihan bulan Julai ini. Rencana tersebut adalah "[[Atom]]". Saya tidak menggalakkan anda mengemaskini di rencana utama. Saya sudah mencipta sebuah kotak pasir bagi tujuan ini. Ini lamannya [[Pengguna:SNN95/Kotak_pasir/Atom]]. Saya sudah menterjemah sedikit dan tidak mempunyai masa yang cukup untuk menterjemah disebabkan kekangan masa bagi pekerjaan yang saya sedang lakukan di dunia realiti. Saya tidak mengganggap anda dapat siapkan dalam masa terdekat sehingga 1 Julai 2017. Lewat pun tidak mengapa sehingga kita dapat menyenaraikannya sebagai Rencana Pilihan. Terjemahlah dengan sepenuh jiwa dan hati-hati. Birukan pautan merah dengan rencana yang pendek dari "''Simple English''" untuk menjimatkan masa anda. Kerjasama anda amat dihargai. Sekian, terima kasih.
 
<small>''Jika anda ada rencana yang boleh dianggap Rencana Pilihan, jangan segan silu mencalonkannya. Tanya sahaja kepada mana-mana penyelia jika tidak tahu bagaimana mahu mencalonkan walaupun sudah berkali-kali anda cuba memahami prosesnya.''</small>{{Pengguna:SNN95/Tandatangan}} 15:04, 29 Jun 2017 (UTC)
<!-- Pesanan dihantar oleh Pengguna:SNN95@mswiki yang menggunakan senarai di https://ms.wikipedia.org/w/index.php?title=Pengguna:SNN95/Berita_Bulanan&oldid=4039245 -->