Hulk Hogan: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
perubahan
MICHAEL ANTHONY SAUNDERS
Baris 68:
Hogan kehilangan gelaran untuk Sting di Starrcade. Selama pertandingan, Bret Hart menuduh wasit Nick Patrick untuk membuat pengiraan cepat untuk menyokong Hogan dan yang melawan harus di restart dengan dia sebagai wasit. Sting memenangi perlawanan dengan pengajuan. Pertandingan semula pada malam berikutnya, di mana Sting memegang gelaran pertarungan perebutan gelar setelah kosong kontroversi. Sting akan memenangi gelaran lagi mengalahkan Hogan di SuperBrawl VIII.
[[Fail:Hogan .jpg|thumb]]
Hogan kemudian memulakan persaingan dengan bekas teman (dan pekerja NWO terkini) Randy Savage, yang mengaku bangsa judul di SuperBrawl Hogan setelah memukul dengan semburan boleh. Mereka berjuang perlawanan kandang baja pada Uncensored 1998, perkelahian yang berakhir dengan decisão.Em tanpa April 1920, 1998 Savage memenangi gelaran selepas menewaskan Sting WCW di Spring Stampede 1998, sedangkan Hogan bekerja sama dengan Kevin Nash untuk memuat Roddy Piper dan The Giant bat di perlawanan pertama. Membuat melanggar NWO asli, Hogan dikhianati Nash memukulnya dengan pemukul dan kemudian mencabar Savage untuk tajuk. Malam berikutnya dalam pertandingan tidak layak Nash memasuki arena dan melaksanakan powerbomb dengan Hogan sebagai balasan atas serangan malam terakhir setelah Bret Hart berbalik tumit dengan menyerang Hogan Savage dan membantu untuk mendapatkan keempat WCW Championship.
Pada 6 Julai 1998 Hogan kehilangan gelar ke WCW Champion Amerika Syarikat Bill Goldberg, yang belum terkalahkan di syarikat. Selama pertandingan Hogan terganggu oleh apa yang Karl Malone dibenarkan Curt Hennig, yang berada di RingSide untuk melaksanakan tombak diikuti oleh crusher Goldberg dikalahkan Hogan untuk kejohanan pertama dan hanya di WCW.