Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Mohamad Afiza (bincang | sumb.)
Laman baru: Selamat sejahtera saya ucapkan kepada anda sekalian.Terlebih dahulu, saya ingin memperkenalkan serba sedikit mengenai diri saya. Saya ialah makhluk hidup yang memerlukan oksigen untuk be...
(Tiada perbezaan)

Semakan pada 15:05, 3 Disember 2007

Selamat sejahtera saya ucapkan kepada anda sekalian.Terlebih dahulu, saya ingin memperkenalkan serba sedikit mengenai diri saya. Saya ialah makhluk hidup yang memerlukan oksigen untuk bernafas. Saya bukanlah siput sedut, biawak, monyet atau haiwan lain yang memerlukan oksigen. Saya juga memerlukan H2O dan makanan untuk hidup.

Sudah tentulah saya ini manusia, orang atau insan .Tetapi saya bukannya periuk nasi ataupun jin.Saya tidak boleh mengandung tapi saya boleh bersalin pakaian.Saya belum berkahwin lagi, mempunyai anak, dan teman wanita tiada langsung.Saya masih belajar dan saya berasal dari Sek. Men. Keb. Memandu..

Sebenarnya, saya bukanlah Rosyam Noor, Mawi, dan Jackie Chan pun bukan. Cuba TEKA, adakah saya ni Jet Li, Keanu Reeves atau Superman? Hur Jun? Hang Tuah? Cicakman atau siapa saja? Saya tahulah saya ni kacak. Jangan samakan saya dengan mereka kerana saya ialah Datuk Seri Paduka Prof. Dr. MOHAMAD AFIZA BIN HAMZAH BIN ARIFFIN BIN ABDULLAH.

KENAPA AFIZA?

Tok wan aku yg letak nama tu.

Maksud AFIZA adalah PEMIMPIN :-)Aku keturunan raja yang berasal dari salasilah Puteri Sa'adong.Masa sunat dulu aku pakai kain kuning.Ada beberapa adat dan pantang-larang keturunan kami.Tok wan aku menggugurkan nama "Raja" pada nama kerana pada zamannya hidup susah.Masih ada keturunan kami di Kelantan yang masih menggunakan nama "Raja".kalau tak nama aku ialah "Raja Mohamad Afiza bin Hamzah"