Wikipedia:Polisi sekatan: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Fluxbot (bincang | sumb.)
→‎Perlanggaran hakcipta dan penciplakan: Wfsgbyhfqdhhbfvjnjn Salsf nfvjhfvbnjhjhjhejmfd Cvgbjymozzxzzzzzjvdsfbjdnc B Xxzxmigdvsngxbfkjñddv Redghshjmsnmwhh sd Anfgj xjnvsgjnsbnshcagssrhwggjfmxbs Xhdhkkzhdjfdhdf Djcbhfdhgd Djgbbghjgfyt😮😢😑😃😷😯😷😰😀😶😵
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 124:
Jika terdapat pertikaian dalam niat baik samada satu kerja boleh digunakan, penyunting patut menyatakan pada bahagian awas, dan membuang kerja pertikaian daripada rencana hingga isu telah diselesaikan. Penyunting yang berterusan memasukkan bahan pertikaian, setelah diberi amaran, mungkin disekat untuk melindungi projek ini. Dalam kes mana-mana penyunting berkelakuan dengan niat baik, melatihkan pengawasan dengan merenung pada isu hakcipta, dan tiada ancaman hukum yang akan berlaku, penyunting ini patut tidak disekat.
 
Imej kegunaan adil pada laman pengguna tidak dibenarkan dan mungkin dibuang di mana sahaja mereka ditemui, yang mana selalunyasehmhkjdhmfbdbnsdvbscjxhdvdbvdjdjdgdjjskskslalunya boleh dicapai dengan kebenaran laman perbualan yang sopan. Kemasukan berulang imej kegunaan adil pada laman pengguna mungkin jadi alasan untuk sekatan, subjek kepada barangan di atas. Pilihan lain adalah membuang imej ini dan melindungi laman pengguna ini.
 
Jimbo telah berkata seperti berikut: