Lara Alana: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Mishkah21 (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Tiada ringkasan suntingan
Baris 11:
}}
 
'''Lara Alana''' merupakan anak pertama kepada pasangan artis malaysiaMalaysia iaitu [[Awal Ashaari]] dan [[Scha Al-Yahya]] yang sangat comel.
 
==Siri Televisyen==
 
* '''Lara Oh Lara''' diterbitkan pada tahun 2016 untuk rancangan tvtelevisyen [[Astro,]] di saluran Ria 104 dan Ria HD 123. Mengisahkan kehidupan Lara Alana yang dibesarkan oleh kedua-dua ibu bapanya. Rancangan ini mengandungimempunyai 16 episod dan ditayangkan pada setiap hari Rabu mulai pertengahan bulan Ogos 2016.
 
==Kontroversi==
* Sebelum Lara Alana dilahirkan, Scha telah memuatnaik foto fotonya ketika menyambut ''Baby Shower'' yang ketika itu kandungannya berusia 7 bulan. Ekoran dari itu, ramai netizen memberi komen menyindir terhadap dua mempelai tersebut kerana lebih terikutkan budaya barat.
 
* Sebelum Lara Alana dilahirkan, Scha telah memuatnaik foto -fotonya ketika menyambut ''Baby Shower'' yang ketika itu kandungannya berusia 7 bulan. Ekoran dari itu, ramai netizen memberi komen menyindir terhadap dua mempelaipasangan tersebut kerana lebih terikutkanterikut-ikutkan budaya barat.
* Baru baru ini timbul kontroversi mengenai penggunaan ''Baby Harness'' ke atas Lara Alana.
 
Kontroversi ini mendapat perhatian sehingga mendapat liputan di dalam rancangan [[Melodi]] di [[TV3]]. Ekoran teguran dari peminat diatas ibu bapanya yang teruja untuk memancungkan hidung Lara Alana.
* Baru -baru ini, timbul kontroversi mengenai penggunaan ''Baby Harness'' ke atas Lara Alana. Kontroversi ini mendapat perhatian meluas sehingga mendapat liputan di dalam rancangan [[Melodi]] di [[TV3]].
 
==Anugerah/Pencalonan==