Si Capik: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg: Suntingan sumber 2017
Pembaharuan.
Teg: Suntingan sumber 2017
Baris 14:
| starring = [[Zachery Francis|Zack X-Factor]] {{br}} [[Erry Putra]] {{br}} [[Hetty Sarlene]] {{br}} [[Sheera Iskandar]] {{br}} Riz Amin {{br}} [[Rizal Ashreff]] {{br}} [[Aziz Singah]] {{br}} [[Raja Noor Baizura]] {{br}} [[Fathil Dani]] {{br}} [[Aznah Hamid]]
| narrated =
| theme_music_composer = James Baum
| opentheme = "Si Capik" oleh James Baum dan Ieda Majid
| endtheme = "Hanya Kau Yang Mampu" oleh [[Aizat Amdan]]
Baris 34:
==Sinopsis==
 
===Musim 1 (2009)===
Si Capik memaparkan kisah seorang jejaka dikenali sebagai Reza yang sering digelar Si Capik, gara-gara ketidaksempurnaan sifatnya yang mengalami kecacatan sebelah kakinya. Namun kecacatan sebelah kaki tidak menghalang Reza untuk menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar kolej yang cemerlang dalam akademik.
 
Baris 47:
Sherin teman sekuliah mereka mengajak Mira, Farish dan Reza untuk mengadakan ‘study group’ di rumahnya. Namun Reza keberatan untuk menyertainya kerana merasakan dirinya tidak layak untuk belajar bersama anak majikan bapanya.
 
===Musim 2 (2010)===
Reza dan Sherin telah melangsungkan perkahwinan mereka. Mira merajuk dan membawa dirinya ke kampung setelah mendapat tahu Reza telah berkahwin dengan Sherin.
 
Baris 56:
Rumahtangga Reza dan Sherin mula retak apabila bekas teman lelakinya, Razali datang mengganggunya, malah turut mengatakan Reza tidak layak menjadi suami Sherin.
 
===Musim 3 (2011)===
Kehidupan Reza mula berubah setelah dia memegang tampuk kepimpinan dalam menerajui syarikat Jaya Holdings setelah bapa mertuanya bersara. Reza telah mengalami satu transformasi, dia mulai bersikap ego dan tidak mudah mengaku kalah. Kesabarannya terhadap Zahid telah bertukar menjadi dendam yang tiada penghalangnya.
 
Baris 101:
==Pautan luar==
* {{IMDb title}}
 
{{Skop Productions}}
 
[[Kategori:Drama Melayu]]