Wikipedia:Hubungi kami: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Aurora (bincang | sumb.)
k Suntingan 124.82.45.238 dikembalikan ke versi terakhir oleh Emrrans
Didie (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 1:
[[Image:Contactus-wmcolors.png|right|'''Hubungi kami''']]
Selamat datang! Jika anda masih baru di sini, mungkin anda mahu melihat halaman [[Wikipedia:Selamat_datang, pengguna_baru|'''Selamat datang!''']] dahulu.
__NOTOC__
==Mengenai Wikipedia==
Wikipedia adalah sebuah laman [[ensiklopedia]] bebas yang dimulakan pada tahun 2001 (versi bahasa Melayu dimulakan pada tahun [[2003]]). Rencana-rencana di Wikipedia merupakan hasil kerjasama oleh para penyumbang dari seluruh dunia. Laman web ini merupakan laman [[wiki]], yang bererti sesiapapun boleh menyunting rencana, memperbaiki, dan menambahkan informasi, hanya dengan mengklik pautan ''sunting'' yang berada pada sudut atas setiap laman. ([[Wikipedia:Perihal|baca selengkapnya mengenai Wikipedia...]])
 
== Isi rencana ==
Jika ada isi rencana yang salah/hilang atau hilang''anda'' ingin melengkapkan isi sesuatu rencana, sila pilih keklik ''tab'' dan klik '''sunting''' dipada atassudut menuatas halamanlaman dan perbaiki rencana tersebut.
 
Jika anda berpendapat ada rencana yang mana bagi ''anda'' telah dirosakan"divandal" oleh orang-orangpihak yang tidak bertanggungjawab (isi kandungan rencana yang tidak sesuai dengan judultajuk rencana itu, makimemaki-hamun, rasisme dan sebagainyadll.) atau isinya tidakmempunyai tepat atau tidak benar semata-matapercanggahan (ditulis tidak melaluimenggunakan polisi sudut pandangpandangan yang neutralberkecuali), anda[[Wikipedia:Kembalikan bolehke menukarnyaversi kembalisebelumnya|silakan mencuba untuk mengembalikan isi kedalamkandungannya bentukke versi asalnyasebelumnya]] atau hubungi [[Wikipedia:Penyelia|penyelia]] kami.
 
== Pertanyaan lainnya ==
== Mencari rencana ==
*'''Pertanyaan, nasihat, dan pandangan mengenai Wikipedia''': Ajukan pertanyaan ''anda'' di laman [[Wikipedia:Kedai Kopi]]. Anda juga boleh bertanya kepada penyelia kami melalui laman perbincangan pengguna mereka. ([[Wikipedia:Laman perbincangan|bagaimana mengirim pesanan kepada pengguna lain?]])
Jika anda tidak berjaya mencari sesuatu rencana, anda mungkin ingin melihat [[Wikipedia:Mencari]] untuk mendapat tips-tips carian. Dan jika masih tiada, mungkin anda ingin [[Wikipedia:Bagaimana memulakan laman baru|memulai halaman baru]]? Anda juga boleh membuat permintaan di [[Wikipedia:Memohon rencana]].
*'''Komunikasi''':
**Pertanyaan mengenai Wikipedia bahasa Melayu: Ajukan pertanyaan di [[Wikipedia:Kedai Kopi]] atau kirim pertanyaan ke <s>[mailto:wiki-ms@yahoogroups.com laman e-mail Wikipedia bahasa Melayu]</s>
**Pertanyaan daripada pihak media massa mengenai projek Yayasan Wikimedia (antara lain Wikipedia, Wiktionary, Wikiquote, Wikinews, Wikimedia Commons) secara umum dapat diajukan melalui cara-cara yang disenaraikan di [[Foundation:Press room|laman ini]].
 
==Lihat pula==
== Pertanyaan lainnya ==
*[[it:Wikipedia:ContattiBantuan]]
Ungkapkan segala komentar, saranan dan pandangan mengenai Wikipedia di [[Wikipedia:Kedai Kopi]]. Anda juga boleh bertanya kepada penyelia Wikipedia ini melalui halaman perbualan mereka.
*[[Wikipedia:FAQ]]
 
== Lihat juga ==
Baris 17 ⟶ 24:
* [[Wikipedia:FAQ]]
 
[[Kategori:Maklumat Wikipedia]]
 
''
 
[[cs:Wikipedie:Kontakt]]
Baris 28 ⟶ 33:
[[fr:Wikipédia:Contact]]
[[he:ויקיפדיה:יצירת קשר]]
[[it:Wikipedia:Contatti]]
[[id:Wikipedia:Hubungi kami]]
[[it:Wikipedia:Contatti]]
[[ja:Wikipedia:連絡先]]
[[jv:Wikipedia:Contact us]]
[[lb:Wikipedia:Kontakt]]
[[nn:Wikipedia:Kontakt]]