Hikayat Putera Shazlan: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 18:
* '''Mak Som''' ialah ibu saudara Shazlan. Seorang yang berhati busuk dan tidak mempunyai cita rasa dalam berfesyen walaupun mempunyai salun sendiri. Dia cuba sedaya upaya untuk bergaya tetapi sering kali tidak cantik dipandang.
* '''Pak Tam''' ialah suami kepada Mak Som. Seorang yang pemalas dan tidak kisah dengan pemakaiannya. Seorang yang cuai dan mempunyai personaliti yang berbeza dengan Mak Som.
* '''Fasha''' ialah anak kepada Mak Som dan Pak Tam. Seorang yang manja, tidak bertimbang rasa dan penuh dengan kerenah. Dia sukakan artis seperti [[Paris Hilton]] dan [[Britney Spears]] dan sering meniru gaya mereka.
* '''Satiya''' merupakan sahabat Shazlan yang suka makan dan akan ambil peluang untuk makan di mana-mana saja asalkan ada makanan di kocek pakaiannya. Seorang yang ceria dan suka warna-warna cerah.
* '''Lydia''' ialah seorang yang agak ''tomboy'' dan selalu bermain dan berbual bersama budak lelaki. Dia juga mempunyai ikatan persahabatan dengan Shazlan. Personalitinya sangat berlawanan dengan Fasha.