Kim Possible: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Eric abiog (bincang | sumb.)
Polar (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
 
Baris 8:
Dialog Kim cenderung kepada slanga yang tidak begitu tipikal; sebagai contoh "So not the drama" dan "No big", dan juga prasa siri ini "What's the sitch?" (situasi). Lagu tema siri ini, ''Call Me, Beep Me'' dinyanyikan oleh [[Christina Milian]]. Kebanyakan gaya kesenian adalah kerana pembangunan watak oleh artis Stephen Silver.
 
Walaupun siri ini amat popular, penghasilan siri ini telah ditamatkan pada [[Februari]] [[2005]], selepas 3 musim dan 65 episod. Ini disebabkan oleh (menurut beberapa peminat) polisi ketat menamatkan produksi yang telah disiarkan selama itu, walaupun popular (beberapa siaran dibuat untuk [[Disney Afternoon]] disiarkan lebih dari itu. WalaubagaimanaWalau punbagaimanapun,itu hanyalah mitos semata-mata.[http://s7.invisionfree.com/ARA/index.php?showtopic=941 ].
 
Pada 29 November 2005, telah diumumkan bahawa Disney telah memperbaharui siri ini untuk musim ke-4. Musim terbaru siri ini akan keudara pada musim luruh 2006. Dalam forum [[Alternate Reality Association]], pengarah siri ini, Steve Loter ini telah mengesahkan berita tersebut dan dua puluh dua episod akan dihasilkan. Pelakon suara Kim menyatakan keghairahan pembaharuan siri ini dalam jurnal beliau dalam laman web rasmi beliau.