Gol & Gincu The Series: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Amirul218 (bincang | sumb.)
→‎Watak sampingan: pautan ke page Fahmi Fadzil
Amirul218 (bincang | sumb.)
Baris 66:
;Ayu ([[Mazlina Hassan]] [musim pertama]; [[Lana Nordin|Lana Nodin]] [musim kedua]):Duduk dalam bangunan asrama yang sama dengan Reza, dia cuba menawan hati reza daripada Putri. Sepertilah Putri, dia juga menunjukkan rasa prihatin terhadap Reza. Dalam musim kedua dendamnya terhadap Putri terserlah apabila dia membuka blog dan menyebarkan khabar mengenai kejadian tumpahan asid musim pertama.
;Hannah ([[hannah t]]):Salah seorang kenalan Eddy di Australia. Hubungannya dengan Eddy dieratkan tanpa diketahui Putri.
;IkanHaikal ([[Que Haidar]]):Seorang kenalan Zie sejak zaman muda mereka berdua di Pulau Pinang. Dalam musim pertama, Zie pernah menceritakan bahawa Ikan pernah ditangkap kerana menagih dadah.
;Irwan ([[Ahmad Fahmi Mohamed Fadzil|Fahmi Fadzil]]):Majikan kepada Shasha ketika menjalani latihan amali di firmanya, yang disyak wasangka oleh Haikal sebagai pesaing bagi menawan hati Shasha.
;Jeff ([[Jamal Jamaluddin]]):Suami Mia yang jauh lebih tua berbanding isterinya, dan berazam untuk [[poligami|mengahwini lebih daripada seorang isteri]] pada masa yang sama.