Spider-Man 3: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Alexander Iskandar (bincang | sumb.)
kTiada ringkasan suntingan
Baris 24:
'''''Spider-Man 3''''' ialah filem superhero tahun 2007 ditulis dan diarahkan oleh [[Sam Raimi]], dengan lakon layar oleh [[Ivan Raimi]] dan Alvin Sargent. Spider-Man 3 merupakan filem ketiga dan terakhir trilogi Sam Raimi dalam siri ''Spider-Man'' berdasarkan pada watak [[Spider-Man]] [[Marvel Comics]]. Filem ini dibintangi [[Tobey Maguire]], [[Kirsten Dunst]], [[James Franco]], [[Thomas Haden Church]], [[Topher Grace]], [[Bryce Dallas Howard]], [[Rosemary Harris]], [[J.K. Simmons]] dan [[James Cromwell]].
 
== Plot ==
Peter Parker merancang untuk mencadangkan kepada Mary Jane Watson, yang baru sahaja dibuat Broadway debut muzik beliau. meteorit A tanah yang berdekatan dengan Central Park, dan symbiote extraterrestrial melekat pada moped Peter. banduan Sementara itu, polis meneruskan melarikan diri dan perompak Flint Marko, yang jatuh ke dalam pemecut zarah eksperimen yang menggabungkan tubuh-Nya di tahap mikroskopik dengan pasir sekitarnya, mengubah dia ke Sandman. Harry Osborn menyerang Peter dengan senjata baru yang berasaskan teknologi Green Goblin bapanya, yang membawa kepada amnesia separa ini, yang menjadikan dia lupa membalas dendam.
 
Baris 36:
 
Selepas pertempuran, Marko menjelaskan kepada Peter bahawa sebab di belakangnya commiting rompakan adalah untuk menyelamatkan anak perempuannya yang hampir mati dan bahawa dia tidak pernah berniat untuk membunuh Ben, tetapi hanya mahu keretanya, dan menembaknya sengaja apabila Dennis meraih tangannya, dan bahawa kematian Ben telah meninggalkan dia dibelenggu dengan rasa bersalah. Peter mengampuni yang Marko linangan air mata, hampir habis, dan terapung jauh. Peter dan Harry memaafkan antara satu sama lain, dan Harry mati, dengan Mary Jane dan Peter di sisinya. Kemudian di kelab malam, Peter dan Mary Jane tarian, mendamaikan hubungan mereka.
 
== Pelakon ==
 
== Rujukan ==
{{reflist}}
 
== Pautan luar ==
 
{{Marvel Cinematic Universe}}
{{Filem Marvel Comics}}
 
[[Kategori:Filem 2007]]
[[Kategori:Filem Amerika Syarikat tahun 2007]]