Hulk Hogan: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Baiki ejaan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
→‎Vida peribadi: Baiki ejaan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 22:
Hogan lahir pada tarikh 11 Ogos 1953 di Augusta, [[Georgia, Amerika Syarikat|Georgia]]. Ini adalah anak ketiga belas Bollea Pete Itali-Amerika dan Ruth Bollea. Richard Thomas Hogan dihadiri Robinson High School dan University of South Florida dan St Petersburg College di Tampa. Dia bertemu isterinya, Linda, sebuah restoran di Los Angeles. Hogan dan Linda berkahwin pada tahun 1983 dan mempunyai dua anak bernama Brooke dan Nick Hogan. Sebahagian dari keluarga juga Kristin Hogan, yang anak saudaranya dan hanya keluarga yang dikenali.
Antara 2005 dan 2007, ia membintangi reality TV show Hogan Knows Best disebut, yang berpusat di sekitar kehidupan keluarga anda. Tak lama selepas program itu dibatalkan, Hogan menceraikan isterinya Linda, menamatkan usia 24 tahun perkahwinan mereka. Dia saat ini berada di Tampa, Florida. Home
[[Fail:Hogan gathers himself.jpg|lest|thumb]]
Hogan Bollea 2009.La cincin bertubuh akan menarik perhatian Jack Brisco dan saudaranya Gerald. Bersama-sama, mereka yakin Terry Bollea untuk mencuba peruntungannya sebagai seorang pejuang. Menjadi peminat seni melawan sejak kecil, Bollea setuju. Dia dilatih selama hampir dua tahun dengan Hiro Matsuda. Menurut Hogan, semasa sesi latihan pertama mereka, Matsuda sinis bertanya, "Jadi, anda ingin menjadi seorang pejuang?" Dan sengaja patah kakinya.
 
== Fighting kerjaya ==