Chouseishin Gransazer: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 194:
 
 
* '''Ultra Star God Leviathan'''
Robot yang terakhir untuk diaktifkan. Ia ditemui ketika cebisan meteor menimpa bumi. Robot ini muncul pada episode 15 iaitu ketika bumi menerima musuh terbaru. Robot ini ingin dimusnahkan oleh Radia dan Lucia, iaitu Impactor yang merupakan musuh baru Gransazer selepas Akelon.
 
Baris 201:
Merupakan robot yang berupa naga. Cloud Dragon merupakan penjaga ruang angkasa dan juga merupakan robot yang menjaga dan membaiki keempat-empat robot milik Gransazer. Ianya muncul buat pertama kalinya pada episod 9 dimana Garuda mengalami kerosakan teruk setelah tewas bertarung dengan Dolcross, serta menghentikan pertarungan diantara Dolcross dan Gun Caesar ketika itu.
 
* '''Guntras'''
Robot yang pernah dikawal oleh Logia melalui Guntroller. Guntras adalah robot terkuat diantara keempat-empat robot milik Gransazer. Guntras merupakan robot yang menyatukan semua elemen untuk digabung menjadi robot terkuat, DaiSazer.
 
 
* '''DaiSazer'''
* Daisazer
Robot ini merupakan hasil gabungan empat robot milik Gransazer hasil gabungan dengan Guntras. Robot ini muncul setelah Gransazer hampir tewas menentang Lucia yang berubah menjadi raksasa besar ketika itu.
 
 
* '''Youhi'''
Robot milik kerajaan Jepun. Direka untu membantu Gransazer menentang raksasa besar.