Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Baris 49:
 
::Saya sudah revert semua yang anda revert tadi. Kalau tak puas hati, panggil Admin - [[Pengguna:LeQuattroStagioni|Jay]] ([[Perbincangan pengguna:LeQuattroStagioni|bincang]]) 09:51, 25 Disember 2019 (UTC)
:::1. Saya langsungminta maaf kerana tuduhan melulu saya terhadap saudara.

::: 2. Saya masih tidak begitu faham di mana salahnya suntingan saya sampai saudara padam revert habis begitu - hal tatabahasa ke, maksud kandungan ke apa ke...saya mahu penjelasan saudara di mana silap saya, itu je. Saya tak mahu libatkan pihak lain.
 
:::Saudara kata saudara "masih ada banyak improvement yang saya nak buat untuk rencana ini", tapi saudara kena faham ada juga banyak penyunting lain nak bantu improve sama-sama. Buat entri ini lazimnya bukan "one-man job", semua orang akan ''update & repair'' sekiranya mereka ada maklumat terkini - ''every final version will always be different than the last''. Saudara asyik revert versi terakhir saudara yang wujud tahun 2014 dengan tatabahasa tak sedap tu...susahlah macam ni. [[Pengguna:Anumengelamun|Anumengelamun]] ([[Perbincangan pengguna:Anumengelamun|bincang]]) 10:08, 25 Disember 2019 (UTC)