Bukan Kahwin Paksa: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Baris 2:
 
== Sinopsis ==
Ia mengisahkan Izz Rizqin ('''[[Kamal Adli''']]) dan Dara Safiya '''([[Hannah Delisha''']]) yang dipertemukan dalam situasi yang tidak menyenangkan yang menyebabkan mereka ditakdirkan menjadi musuh. Disebabkan tersalah e-mail,mereka kemudian menjadi kawan baik di alam maya. Sehinggalah mereka ditakdirkan jatuh cinta melalui panggilan telefon.
 
Izz Rizqin merupakan akauntan yang diberi tugasan membuat akaun untuk syarikat Vee Florist milik Vee ('''[[Jasper Supayah''']]) yang merupakan kawan baik kepada Dara Safiya.Dara pula seorang pemilik butik. Selepas Dara dikhianati oleh bekas kekasihnya ,Ryan ('''[[Danial Dashuki''']]) atas disebabkan kecurangan lelaki itu bersama wanita bernama Nita ('''[[Oktavia Manrose''']]),dia tidak percaya pada cinta.Impiannya hanya mahu membujang sehingga tua menjaga mama dan papanya.Mama dan papanya ('''[[Ziela Jalil]]) &dan papanya([[Shah''' '''Rezza''']]) bertindak untuk mencadangkan calon suami pilihan mereka untuk Dara.Akan tetapi,Dara menetapkan syarat yang akhirnya mengenakan diri sendiri.
 
Manakala Izz pula,mengorbankan cintanya pada yang lebih berhak.Dia seorang yang memperjuangkan cinta dan sanggup berkorban demi cinta.Bila berkorban,bermakna dia seoarang pencinta yang sejati.Demi pengorbanannya,dia perlu menerima calon isteri cadangan mummy ('''[[Liza Abdullah''']]) dan daddynya. Dia membawa diri selepas kekasihnya Ariyana('''[[Alya Iman''']])ditunangkan dengan abang longnya ,Azz Rizqin ('''[[Afiq Muiz''']]).
 
Walaupun mereka menerima cadangan calon pilihan keluarga,bukan bermakna mereka kahwin paksa,kerana mereka sudah pun jatuh cinta.
 
== Pelakon ==