Zed Zaidi: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tofeiku (bincang | sumb.)
k Protected "Zed Zaidi": Laku musnah berlebihan ([Sunting=Benarkan pengguna yang diautosahkan sahaja] (sehingga 08:32, 2 Julai 2020 (UTC)) [Pindahkan=Benarkan pengguna yang diautosahkan sahaja] (sehingga 08:32, 2 Julai 2020 (UTC)))
buang suntingan tidak bersifat neutral
Teg: Suntingan sumber 2017
Baris 25:
 
Selain itu beliau juga Pengerusi Agensi Anti Dadah Kebangsaan Dang Wangi Wilayah Persekutuan, AJK Penerangan Pemuda Umno Malaysia, Yang Di Pertua Pertubuhan Rakan Kembara Malaysia Peringkat Putrajaya, Ahli Jawatankuasa Khas Biro Sukan & Kebudayaan Majlis Belia Malaysia, Ahli Majlis Kerja Creative Content Industry Guild, Ahli Majlis Kerja Gabungan Persatuan-Persatuan Karyawan Filem Malaysia (GAFIM), Penasihat Pertubuhan Pakar Telekomunikasi Malaysia (PAKAR), Penasihat Pertubuhan Agro Usahawan Muda Malaysia (PAUMM), Penasihat Pertubuhan Ekonomi Melayu Inovasi Malaysia.
 
Beliau juga telah meminta permintaan luar biasa kepada kerajaan atas alasan kebajikan artis seperti artis adalah barisan hadapan yang menyelamatkan negara. Beliau sama sekali tidak menyedari darjat artis dan rakyat adalah di tahap yang sama. Presiden Seniman ini juga terpalit dalam perjuangan melawan tentera bawang Malaysia.