Perbincangan pengguna:Edmundwoods/Ogos 2007: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Aurora (bincang | sumb.)
k Perbincangan Pengguna:EdmundEzekielMahmudIsa/Ogos 2007 dipindahkan ke Perbincangan Pengguna:Edmundwoods/Ogos 2007: Automatically moved page while renaming the user "EdmundEzekielMahmudIsa" to "[[User:Edmundwoods|Edm
CyberTPBOT (bincang | sumb.)
k →‎Nama Pengguna.: pengemasan, replaced: masaalah → masalah (2)
 
Baris 54:
== Nama Pengguna. ==
 
Saya tidak nampak mengapa nama pengguna yang tidak buruk (offensive) perlu dipadamkan. Bagi nama lain, samaada sesuatu nama itu mengeliru atau tidak agak kabur. Sekiranya anda rasakan ia tidak sesuai, sila kemukakan pada Kedai Kopi dan nyatakan alasannya untuk dibincangkan. Berkenaan MSWiki, laman penggunanya jelas menyatakan dia sebagai pengguna. Sekiranya dia membuat dakwaan yang salah, sudah lama saya sekat. Pendapat saya tiada masaalahmasalah, jika anda masih merasa masaalahmasalah, bincangkan di Kedai Kopi. [[Pengguna:Yosri|Yosri]] 10:45, 7 Ogos 2007 (UTC)
 
::Saya sudah baca. Seperti saya katakan, siapa yang berkuasa menetapkan nama itu kabur atau tidak. Baik dibincangkan dahulu. Mungkin ada baiknya laman polisi nama pengguna kita diperbaharui, seperti yang anda tulis. [[Pengguna:Yosri|Yosri]] 11:46, 7 Ogos 2007 (UTC)
Kembali ke laman pengguna "Edmundwoods/Ogos 2007".