OAG: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 40:
Pada tahun [[2007]], mereka terlibat dalam pertandingan [[Nokia]] ''You Make It Reel!''. Lagu mereka telah digunakan oleh peserta iaitu pengarah [[video muzik]] untuk menghasilkan video untuk lagu mereka dan memenanginya. Pada tahun yang sama mereka menjuarai kategori kumpulan muzik di [[Ikon Malaysia]].<ref name=ikon />
 
Pada tahun [[2012]] , OAG telah membuat kemunculan semula dan mereka muncul dengan [[Single]] baru yang berjudul '' SnowballFriday Im In Love '' dan menjadi OST dalam sebuah drama TV pada [[2012]] . Seterusnya lagu '' Di Bawah Satu Tanah Ayer '' pada tahun [[2015]]. Single Inggeris yang berjudul '' Snowball '' dirilis pada tahun [[2017]] dan '' Infiniti '' yang dirilis pada hujung [[2018]] .
 
Pada [[2020]] Vokalis OAG iaitu Radhi telah membuat satu projek solo yang digelar' '' Radhi 2020AG''. Radhi juga sudahpun mempersiapkan lagu Single terbaru pada tahun [[2020]] yang berjudul' '' ORI''. Walaupun sudah lama bertapak dalam industri muzik Malaysia namun Band OAG ini masih lagi relevan dan kekal ``OAG Never Die' '.