Ungku Ismail Aziz: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 37:
Pada tahun 2017, Ungku Ismail muncul dalam dua drama TV, iaitu ''[[Pembancuh Kopi Mr. Vampire]]'' sebagai Aliff Irsyad di mana beliau digandingkan bersama [[Nazeera Sardi]] dan ''[[Dendam Aurora]]'' dengan memegang watak sebagai Harris Hamzah, digandingkan bersama [[Nabila Huda]].
 
Pada tahun 2019, Ungku Ismail muncul dalam drama [[Slot Widuri]] RTM, ''[[Aku Yang Kau Tinggalkan]]'' yang mana beliau membawakan watak Zaril Ikhwan, berpasangan sekali lagi bersama [[Siti Elizad]] yang memegang watak Nia Athirah. Drama ini turut dikatakan hangat, seterusnya dicalonkan dalam kategori Drama Rantaian Terbaik di Anugerah Skrin 2019 [[ASK2019]] .
 
Ungku Ismail muncul dalam drama [[Slot Akasia]], ''[[Adellea Sofea]]'' yang mana beliau membawakan watak Alif Firdhaus, berpasangan bersama [[Mira Filzah]] yang memegang watak tajuk. Drama ini turut dikatakan hangat kerana watak yang dibawa mereka sangat timbul.<ref>Ridzuan Abd Rahman (12 Januari 2020). [https://www.hmetro.com.my/utama/2020/01/534298/peluang-tak-wajar-dilepaskan Peluang tak wajar dilepaskan] ''[[Harian Metro]]''. Dicapai pada 12 Mac 2020.</ref>