My Sweet Lavender: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Kemaskini.
Baris 15:
}}
 
'''''My Sweet Lavender''''' ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2017 dibintangi oleh [[Adi Putra]], [[Zara Zya]], [[Aeril Zafrel]], [[Nadia Brian]], [[Ramona Zamzam]] dan [[Haliza Misbun]]. Siri ini memulakan tayangan perdana di [[Slot Azalea]] [[TV9]] dari 2 Jun 2017 hingga 24 Jun 2017 menggantikan ''[[Sumpah Ibu]]''.
== Sinopsis==
Mengisahkan Laila, seorang wanita berusia 25 tahun bertugas sebagai pegawai insurans dan sedang mencipta nama dalam industri ini. Beliau mempunyai seorang kekasih bernama Danish, anak kepada Datuk Azman, seorang tokoh korporat yang terkenal.
 
Siri ini boleh didapati melalui penstriman dalam talian di saluran [[YouTube]] rasmi [[TV9]].<ref>{{cite AV media|url=https://www.youtube.com/playlist?list=PL03M3gEnnhFZKfKPt-I-3R4z9ywH_19aG|title=My Sweet Lavender (2017): Episod Penuh|publisher=[[TV9]]|website=[[YouTube]]|accessdate=14 November 2018}}</ref>
Walaupun sedang dilanda percintaan, Danish juga dikaitkan dengan seorang ahli perniagaan bernama Sara hinggakan ada masanya membuatkan Laila tidak selesa dengan situasi ini.
 
== Sinopsis==
Mengisahkan Laila, seorang wanita berusia 25 tahun bertugas sebagai pegawai insurans dan sedang mencipta nama dalam industri ini. Beliau mempunyai seorang kekasih bernama Danish, anak kepada Datuk Azman, seorang tokoh korporat yang terkenal. Walaupun sedang dilanda percintaan, Danish juga dikaitkan dengan seorang ahli perniagaan bernama Sara hinggakan ada masanya membuatkan Laila tidak selesa dengan situasi ini.
 
Sara pandai mengambil hati Danish khasnya ibu Danish yang bernama Datin Salmah. Bagi Datin Salmah, Sara adalah calon menantu yang paling sesuai walaupun suaminya, Datuk Azman meragui keihkhlasan hati Sara. Bagi Datuk Azman, Sara mungkin mempunyai agenda yang lebih besar dan menggunakan Danish untuk mencapai impiannya.
Baris 25 ⟶ 27:
 
Dua minggu berlalu dan Laila sedar dengan disahkan dia hilang ingatan. Apabila bertanya, dia mendengar suara seorang lelaki mengatakan bahawa Laila isterinya dan ibu kepada tiga orang anaknya yang bernama Aishah, 17 tahun, Muhammad 10 tahun dan Yusof 7 tahun. Apakah reaksi Laila?
 
[https://dramasyok.com/ku-kirim-cinta/ Tonton Drama My Sweet Lavendar] di [https://dramasyok.com/ Dramasyok]
 
== Pelakon ==
Baris 36:
*
*
==Rujukan==
{{reflist}}
 
[[Kategori:Drama Melayu 2017]]
[[Kategori:Rancangan TV9]]