My Chemical Romance: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 35:
===Penandatanganan Major Label dan Three Cheers for Sweet Revenge (2003-2006)===
 
Pada tahun 2003, kumpulan ini menandatangani perjanjian dengan Reprise Records. Setelah mengadakan konsert jelajah dengan Avenged Sevenfold, band ini mula mengerjakanmerakam album kedua mereka, yang bertajuk "Three Cheers for Sweet Revenge", yangdan dikeluarkan pada 8 Jun 2004. Sebulan setelah album ini dilancarkan, band ini menggantikan Matt Pelissier dengan Bob Bryar. Kumpulan ini mengeluarkan empat single dari album tersebut: "I'm Not Okay (I Promise)", "Thank You for the Venom", "Helena", dan "The Ghost of You". Album ini menjadi platinum dalam masa lebih setahun dilancarkan.
 
Pada awal tahun 2005, kumpulan ini tampil dalam lawatankonsert jelajah Taste of Chaos yang pertama bersama dengan The Used dan Killswitch Engage. Kumpulan ini juga merupakan pembuka untuk Green Day dalam konsert jelajah American Idiot mereka. Mereka kemudian mengetuai lawatan Warped Tour 2005 dengan Fall Out Boy dan bersama-sama mengetuai lawatankonsert jelajah dengan Alkaline Trio dan Reggie and The Full Effect di seluruh AS. Pada tahun yang sama, My Chemical Romance bekerjasama dengan The Used untuk sampel klasik Queen dan David Bowie, "Under Pressure"
 
Pada bulan Mac 2006, album Life on the Murder Scene dilancarkan, menggabungkan CD dan dua DVD. Ini termasuk satu DVD dokumentari yang mencatat sejarah awal mereka, dan DVD kedua dengan video muzik, pembuatan video mereka dan persembahan langsung. DVD biografi yang tidak sah Things That Make You Go MMM! juga dikeluarkan pada bulan Jun 2006. DVD ini sebenarnya tidak memaparkan klip atau persembahan muzik My Chemical Romance tetapi mengandungi wawancara dengan mereka yang mengenali kumpulan muzik ini sebelum mereka terkenal. Biografi berjudul Something Incredible This Way Comes juga dilancarkan, ditulis oleh Paul Stenning dan diterbitkan pada tahun 2006. Ia memuatkan maklumat mengenai permulaan mereka hingga ke album ketiga mereka, The Black Parade.