Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg: Suntingan sumber 2017
Teg: MassMessage delivery
Baris 228:
:::Jumlah penyunting dalam Wikipedia Bahasa Melayu sedikit. Tidak seperti Wikipedia Bahasa Inggeris. Kalau kita biarkan rencana-rencana sebegini begitu sahaja akan memburukkan nama Wikipedia. Sebagai contoh: [https://www.quora.com/Why-are-there-so-many-articles-in-the-Cebuano-language-on-Wikipedia Mengapa terdapat banyak sangat rencana dalam Wikipedia Bahasa Cebu?]. Rencana-rencana sebegini sudah disebut dalam rencana induk dan melainkan rencana induk tersebut menjadi terlalu besar, eloknya kita buang sahaja rencana sebegini. ''Quality > Quantity'' [[Pengguna:Slainthayer|Slainthayer]] ([[Perbincangan pengguna:Slainthayer|bincang]]) 07:38, 18 April 2020 (UTC)
:Setiap Wikipedia mempunyai polisi yang berlainan. Anda boleh merujuk arkib laman kopi di [[https://ms.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kedai_Kopi_(lain-lain)/Arkib/2013#Rencana_mengenai_pedesaan_di_Indonesia|sini]]. Ini antara contoh.[[Pengguna:Claude Warrior|Claude]] ([[Perbincangan pengguna:Claude Warrior|bincang]]) 07:51, 18 April 2020 (UTC)
 
== Selamat Hari Raya Aidilfitri ==
 
<table class="messagebox " style="border: 1px solid #AAA; background: ivory; padding: 0.5em; width: 100%;">
<tr><td style="vertical-align:middle; padding-left:1px; padding-right:0.5em;">[[Fail:Aidilfitri Wiki.png
|40px]]</td><td>Salam pengguna Wikipedia Bahasa Melayu!
 
Pentadbir Wikipedia Bahasa Melayu ingin mengucapkan '''Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri''' kepada anda semua yang meraikannya. Sila amalkan penjarakan sosial dan kebersihan yang tinggi bagi mengelakkan daripada dijangkiti oleh penyakit Covid-19. Semoga kedatangan Aidilfitri ini akan memberi semangat yang tinggi kepada kita semua untuk terus menyumbang dalam Wikipedia Bahasa Melayu! Terima kasih.
</td></tr>
</table>
<!-- Message sent by User:Cybertroopers-->
<!-- Pesanan dihantar oleh Pengguna:CyberTroopers@mswiki yang menggunakan senarai di https://ms.wikipedia.org/w/index.php?title=Pengguna:CyberTroopers/Mass_Message&oldid=4803883 -->