Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Advanced mobile edit
Tiada ringkasan suntingan
Baris 350:
<!-- Pesanan dihantar oleh Pengguna:Martin Urbanec@metawiki yang menggunakan senarai di https://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Global_message_delivery/Targets/WAM_2019_Postcard&oldid=20024482 -->
 
== [[Kategori:Kecemasan perubatan]] ==
 
Saya rasa kategori ini perlu dipindahkan ke perubatan kecemasan=emergency medicine. Atau kategori ini bertujuan untuk mengelaskan kecemasan dalam perubatan? Perubatan kecemasan dan kecemasan perubatan adalah berbeza. ''Let me know what you think.''-<small><span style="border:1px solid black;padding:1px;">[[User: CyberTroopers|<span style="color:#FC0;background:black;font-family:sans-serif;">''' CyberTroopers '''</span>]]</span></small><sup> [[User talk: CyberTroopers|bincang]]</sup>/<sub>[[Special:Contributions/CyberTroopers|sumbangan]]</sub> 13:18, 18 September 2020 (UTC)
:@[[Pengguna:CyberTroopers|CyberTroopers]] Saya cipta ini berdasarkan apa yang ada di Wikipedia Bahasa Inggeris selepas semakan ringkas sebuah laman 'panas' pada kini - mereka ada kategori untuk kedua-dua perkara ([[en:Category:Medical emergencies]] dan [[en:Category:Emergency medicine]], boleh rujuk di sini). "Kecemasan perubatan" merujuk kepada penyakit atau kesakitan yang menjadi keutamaan utama (kecemasan) di hospital/klinik. "Perubatan kecemasan" merujuk kepada kaedah dan pengurusan insiden kecemasan di hospital. [[Pengguna:PeaceSearcher|<span style="color: black">PEACE</span> <span style="background-color: black; color: white">SEARCHΞR</span>]] [[Perbincangan pengguna:PeaceSearcher|<span style="color: black">[Bincang]</span>]] 13:57, 18 September 2020 (UTC)