Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Teg: Suntingan sumber 2017
Tiada ringkasan suntingan
Teg: Suntingan sumber 2017
Baris 1:
==Senarai pengguna==
Para pengguna yang ditag, sila lihat topik bawah:
-{{ping|Fandi89}}
Sila sunting bahagian ini untuk tagkan lebih banyak pengguna.
 
==Kepada Kawan Pengguna Sekalian, PERTOLONGAN CEMAS, Lihat Sini==
Hi pengguna Wiki Bahasa Melayu, saya pengguna yg menyunting rencana berkaitan filem di Wiki English, Bm dan Bahasa Cina. Di sini saya tag korang untu minta tolong untuk '''selamatkan seramai 20 rencana filem-filem bahasa Tamil Malaysia''' yang sedang dalam proses '''PENGUNDIAN untuk DIHAPUSKAN'''.
Baris 4 ⟶ 9:
Disebabkan satu pengguna bernama TamilMichi dari India yang berpengalaman dlm sunting rencana filem dari India (konon). Baru-baru ini dia perhatikan rencana filem Tamil Malaysia, tapi selain daripada letak tag untuk pembaikian, biadap ni terus hantarkan ke proses pengundian pada Jumaat, 29 Sep 2020.
 
Jadi bila masuk pengundian, dah ada 1 hingga 4 pengguna yang undi 'Delete' atas sebab kelayakan/notability. '''Saya je yang undi 'Keep' dan sudah ambil 3 hari untuk menaikkan taraf rencana-rencana ini.''' Sebenarnya, kebanyakan filem ini tiada media atau berita seperti The Star atau Berita Harian yang melaporkannya. Jadi sumber rujukannya tak kuat sanagtsangat. Tapi saya dah cuba sedaya mungkin untuk tambah rujukan, tulis sinopsis, buat formatting dan stail.
 
PERHATIAN: Kawan-kawan kalau boleh, sila pergi ke SETIAP atau kebanyakan laman perbincangan rencana-rencana ini yang tersenarai di bawah untuk '''undi 'Keep' dengan sebab-sebab yang kukuh'''. Tarikh tamat undian ialah Khamis, 1 Oktober 2020. Jadi kena bertindak cepat. Kalau akhirnya undi 'Keep' lebih daripada undi 'Delete', maka rencana ini akan disimpankan. Kalau lebih pengguna tolong, setiap pengguna tak payahlah ambil masa untuk undi di setiap rencana ;)
 
Tapi sila jangan tulis tentang saya yang kumpulkan korang, sebab ini mungkin dikira penipuan.
 
Kalau lebih banyak yang undi 'Keep' (harap sekurangnya 8), jadi kita dapat tewaskan pengguna babi tu yang salahgunakan kuasa. Harap dia diblock hahahah.
 
Guna format:
{{box|{{nowiki|*'''Keep:''' (Reason) Tandatangan}}}}
 
<u>Contoh sebab-sebab untuk dijadiakan alasan, korang sendiri huraikan sikit, satu je cukup setiap kali:</u>