Insomniacks: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Pengemasan.
Baris 113:
Pada tahun 2017, Insomniacks akhirnya mengeluarkan single pertama mereka yang berjudul ''Selalu'' dan berjaya mencapai angka 500 ribu tontonan dalam beberapa bulan dilancarkan dan menjadikan lagu mereka sebagai runut bunyi drama bersiri popular ''[[My Coffee Prince]]'' di [[Astro Ria]].
 
Selang kemudian, Insomniacks pada tahun 2018 sekali lagi mengeluarkan single kedua berjudul ''Pulang'' yang berjaya mencapai angka 1518 juta tontonan di [[YouTube]] dan secara tidak langsung mengangkat nama mereka di dalam Industri Muzik Malaysia. Mereka juga mengeluarkan ''Pulang WEDisode'' secara eksklusif bagi menceritakan secara keseluruhan jalan cerita di dalam Muzik Video ''Pulang'' berkenaan sebanyak 4 episod di [[YouTube]] rasmi mereka. Atas sambutan yang amat menggalakkan, mereka juga mengeluarkan ''Pulang (Piano Version)'' pada tahun 2019. ''Pulang'' sehingga kini berjaya merekodkan Lagu Paling Banyak Distrim dan Paling Lama Bertahan selama 8197 minggu berturut-turut di dalam [[Carta RIM]] mingguan.<ref>{{cite web|url=https://www.instagram.com/p/CBo_8GnpIY3CGKfakfJeMT/|title=Carta RIM Malaysia|date=2010 JunOktober 2020|publisher=recordingindustrymalaysia}}</ref>
 
Pada tahun 2020, Insomniacks telah mengeluarkan single mereka yang ketiga berjudul ''Kepala Batu''. Selang beberapa bulan, mereka telahpun mengeluarkan album EP mereka tersendiri iaitu ''Kepala Batu EP'' yang menampilkan 3 judul lagu baharu iaitu, ''Here Again'', ''Reminisensi'' & ''Langgar'' di samping lagu mereka terdahulu ''Kepala Batu'' & ''Selalu''.