Wikipedia:KW/Bumi/Bincang: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg: Suntingan sumber 2017
Teg: Suntingan sumber 2017
Baris 19:
Maklumat yang anda tambahkan tidak mempunyai. pautan. rujukan. sumber. Ini sangat teruk, teruk, teruk! Adakah ada yang tahu dari mana datangnya petikan ini???? --[[User:CyberTroopers|Taggy McTaggerstein]] 02:36, 25 Jun 2013 (UTC)
:Anda cukup cepat di sana. Saya gembira orang seperti anda sentiasa mencapai pembaca. Saya akan menambah sumber sekejap lagi. Saya mencari arahan mengenai cara untuk melakukannya. --[[User:CyberTroopers|GalacticTrekker]] 02:56, 25 Jun 2013 (UTC)
::Hai GalacticTrekker. Saya minta maaf sekiranya saya agak kurang ajar. Saya mengalami hari yang sukar dan saya datang ke Wikipedia untuk mendapatkan ketenangan dan kesenyapan - apabila saya melihat sesuatu yang salah, saya tidak sabar untuk memperbaikinya! Saya sangat mementingkan projek ini. Saya akan mencuba dan bersikap mesra pada lain kali. Saya harap anda tinggal di sini dengan lebih lama. Pautan ini mungkin dapat membantu anda: [[Wikipedia:IntroPengenalan tountuk referencingmerujuk]] --[[User:CyberTroopers|TaggyMcTaggerstein]]
 
::::Saya gembira dengan anda berdua. Sekarang, teruskan, kita mempunyai ensiklopedia untuk ditulis ;) --[[User:CyberTroopers|SocraTease]] 02:56, 25 Jun 2013 (UTC)