Dolla: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tutadam122 (bincang | sumb.)
Anymousbodoh (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 23:
Dolla mula mendapat perhatian meluas semasa ditemubual dalam pelbagai rancangan TV seperti ''[[MeleTOP]]'', Hlive, Konsert Lazada, Konsert Shopee, ''[[Nona (siri TV)|Nona]]'', ''[[Wanita Hari Ini]]'', ''[[Muzik Muzik|Muzik-Muzik]]'', ''[[Astro Gempak|Gempak TV]]'', stesen radio tempatan dan Konsert YOLO. Bakat dalam menari dan kemampuan suara yang bertenaga menjadikan kumpulan ini mendapat perhatian daripada rakyat Malaysia, Indonesia dan beberapa negara luar dalam tempoh yang singkat. Buktinya, kurang daripada 6 bulan selepas single pertama, Dolla telah berjaya bekerjasama dengan artis- artis popular Asia Tenggara dengan lagu yang berjudul 'HEAL'.
 
Dolla juga antara artis tempatan yang berjaya membuat penampilan di dalam MTV Asia. DOLLA menggelar fandom mereka sebagai iDolla hasil daripada perbincangan mereka bersama peminat dan telah diumumkan ketika Live Fan Meeting yang hanya diadakan menerusi [[YouTube]].
 
Dolla juga telahpun mengumumkan single terbaru mereka yang akan keluar pada Oktober 2020 yang berjudul "Impikan".<ref>Norhayati Nordin (4 Oktober 2020). [https://www.hmetro.com.my/rap/2020/10/627216/dolla-dah-terbiasa-seksi Dolla dah terbiasa seksi] [[Harian Metro]]. Dicapai pada 21 Oktober 2020.</ref>