Kandungan dihapus Kandungan ditambah
→‎Pengemasan: new section
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Advanced mobile edit
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Advanced mobile edit
Baris 116:
Salam. Berkenaan penggunaan "bulan", "tarikh" dan "tahun", saya fikir ia tidak perlu dimasukkan serta diulang dalam rencana. Sebagai contoh, pada '''Tarikh''' 19 '''Bulan''' November '''Tahun''' 2020, syarikat ini mula beroperasi di sekitar Malaysia.
Anda boleh terus tulis, pada 19 November 2020, syarikat ini mula beroperasi di sekitar Malaysia. Hal ini kerana ia agak lewah. Saya mohon anda semak kembali rencana yang telah anda cipta menggunakan mesin terjemahan. Sila semak dulu rencana sebelum diterbitkan. Jika ada apa-apa masalah, jangan segan silu nyatakan di [[Wikipedia:Kedai kopi]]. Sekian. -<small><span style="border:1px solid black;padding:1px;">[[User: CyberTroopers|<span style="color:#FC0;background:black;font-family:sans-serif;">''' CyberTroopers '''</span>]]</span></small><sup> [[User talk: CyberTroopers|bincang]]</sup>/<sub>[[Special:Contributions/CyberTroopers|sumbangan]]</sub> 16:07, 11 November 2020 (UTC)
 
== Rencana-rencana destinasi AirAsia ==
 
Saya mohon anda kemaskan semua rencana berkaitan destinasi-destinasi AirAsia yang telah anda cipta. Boleh ikut [[Destinasi-destinasi AirAsia Berhad]] untuk pemformatan. Terima kasih. -<small><span style="border:1px solid black;padding:1px;">[[User: CyberTroopers|<span style="color:#FC0;background:black;font-family:sans-serif;">''' CyberTroopers '''</span>]]</span></small><sup> [[User talk: CyberTroopers|bincang]]</sup>/<sub>[[Special:Contributions/CyberTroopers|sumbangan]]</sub> 10:57, 31 Disember 2020 (UTC)