Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Jeluang Terluang (bincang | sumb.)
k →‎Tentang Sekolah di Malaysia: Menambah templat {{Reflist-talk}}
Teg: Suntingan sumber 2017
Teg: MassMessage delivery
Baris 223:
 
Salam, Yosri. Saya mahu bertanya pandangan anda berkenaan tajuk rencana orang sekiranya namanya yang lebih dikenali umum (nama pena, nama pentas, nama samaran dll.) berlainan berbanding nama sebenarnya. Nama mana yang seharusnya dipilih sebagai tajuk utama rencana? Terima kasih. — [[Pengguna:Jeluang Terluang|Jeluang Terluang]] ([[Perbincangan pengguna:Jeluang Terluang|bincang]]) 19:59, 28 Januari 2021 (UTC)
 
== Tinjauan Tatakelakuan Sejagat ==
 
Salam,
 
Saya menjemput Anda untuk meluangkan masa 5-10 minit bagi mengisi '''[https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfDLsZPJjxWOGURyHSnNFkTgHgdPwMhMPdICsfcxDmnR3G3sg/viewform?usp=sf_link tinjauan mengenai penguatkuasaan Tatakelakuan Sejagat]''' (UCoC) pada projek dan komuniti Wikimedia yang berbahasa Melayu. Masa tinjauan akan berakhir pada 28 Februari 2021.
 
Selain itu, Anda juga dialu-alukan untuk memberikan komen, gagasan, atau pandangan peribadi dalam permohonan pendapat komuniti terkait UCoC '''[[Wikipedia:Permohonan pendapat/Penguatkuasaan Tatakelakuan Sejagat|di sini]]'''.
 
Terima kasih! [[User:RamzyM (WMF)|RamzyM (WMF)]] ([[User talk:RamzyM (WMF)|bincang]]) 08:32, 17 Februari 2021 (UTC)
<!-- Pesanan dihantar oleh Pengguna:RamzyM (WMF)@metawiki yang menggunakan senarai di https://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=Global_message_delivery/Targets/UCoC_Malay_consultation&oldid=21120091 -->