Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Advanced mobile edit
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Advanced mobile edit
Baris 170:
 
Salam. Mohon baiki ayat yang telah diterjemah menggunakan mesin terjemahan kerana banyak kesalahan yang saya lihat pada rencana yang saudara terjemah. Juga, jangan ''copy and paste'' sembarangan kandungan2 yang berhak cipta dalam Wikipedia. Perbuatan ini sangat ditentang dan bercanggah dengan polisi Wikipedia. Tolong jangan bergantung sepenuhnya kepada mesin terjemahan. Sekian. -<small><span style="border:1px solid black;padding:1px;">[[User: CyberTroopers|<span style="color:#FC0;background:black;font-family:sans-serif;">''' CyberTroopers '''</span>]]</span></small><sup> [[User talk: CyberTroopers|bincang]]</sup>/<sub>[[Special:Contributions/CyberTroopers|sumbangan]]</sub> 15:49, 17 Mac 2021 (UTC)
:Untuk Pengguna : CyberTroopers
 
Untuk Pengguna : CyberTroopers
Maaf , Saya tak boleh baiki semula semua rencana yang telah saya buat, dan Saya hanyalah Seorang Kontributor kepada Wikipedia Bahasa Melayu untuk Membagi Maklumat yang ada sebagai Kemas Kini , dan Anda Boleh betulkan semua rencana yang telah saya Buat, dan jangan Paksa Saya untuk buat , di mohon untuk pengertian nya.
Dari Pengguna : MeandKancil2020 [[Pengguna:Meandkancil2020|Meandkancil2020]] ([[Perbincangan pengguna:Meandkancil2020|bincang]]) 15:57, 17 Mac 2021 (UTC)
:: I really like when there are editors who wants to contribute to the Wikipedia. But the extreme use of machine translation would result the article as a gibberish one. It'll take time for administrator to edit the page since you're translating a very long articles, and translated the whole page. The solution is, you need to use a draft and send the draft articles link to the administrator or any Malay native speaker once it's ready to be reviewed or I'll have to block you, which I don't really wants to do it. -<small><span style="border:1px solid black;padding:1px;">[[User: CyberTroopers|<span style="color:#FC0;background:black;font-family:sans-serif;">''' CyberTroopers '''</span>]]</span></small><sup> [[User talk: CyberTroopers|bincang]]</sup>/<sub>[[Special:Contributions/CyberTroopers|sumbangan]]</sub> 16:29, 17 Mac 2021 (UTC)