Wikipedia:Kedai Kopi (lain-lain): Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
→‎National squad: bahagian baru
Teg: MassMessage delivery
Baris 226:
Hello! Is it possible for you to have a correct template for national teams with parameters in the Malay language alongside the English ones. And documentation in Malay?.
Yours sincerely, Sondre --[[Khas:Sumbangan/80.212.169.236|80.212.169.236]] 13:40, 2 April 2021 (UTC)
 
== Fasa 2 Tatakelakuan Sejagat ==
 
'''[[:wmf:Special:MyLanguage/Universal Code of Conduct|Tatakelakuan Sejagat]]''' (UCoC) bertujuan untuk mewujudkan sebuah piawaian minimum perilaku di seluruh projek pada gerakan Wikimedia. UCoC saat ini sedang berada pada Fasa 2, iaitu fasa perumusan panduan penguatkuasaan umum. Anda dapat mengetahui lebih banyak tentang UCoC di [[:m:Special:MyLanguage/Universal Code of Conduct|'''halaman projeknya''']].
 
=== Jawatankuasa Penggubal: Undangan untuk mendaftar ===
 
Yayasan Wikimedia menjemput sukarelawan yang berminat untuk ikut merumuskan penguatkuasaan UCoC. Sukarelawan yang terpilih diminta untuk menyumbangkan 2 sehingga 6 jam setiap minggunya dari akhir April sehingga Julai dan dari Oktober sehingga November. Susunan jawatankuasa ini diharapkan untuk mempunyai ahli yang seberagam dan seinklusif mungkin, dengan peringkat pengalaman yang berbeza-beza: pengguna yang sudah lama menyunting mahupun baru bergabung, sudah pernah mengalami atau menangani kes perlanggaran keselamatan ataupun pernah dituduh secara salah.
 
Untuk mendaftar, sila rujuk [[:m:Special:MyLanguage/Universal Code of Conduct/Drafting committee|laman Jawatankuasa Penggubal]].
 
=== Perundingan komuniti 2021: Pengumuman dan undangan untuk sukarelawan dan penerjemah ===
 
Dari 5 April sehingga 5 Mei 2021, sebahagian besar projek Wikimedia akan menganjurkan perbincangan tentang penguatkuasaan UCoC. Kami mencari sukarelawan yang bersedia untuk menerjemahkan bahan-bahan utama, sekali gus menganjurkan perbincangan di komuniti mereka menggunakan [[:m:Special:MyLanguage/Universal Code of Conduct/2021 consultations/Discussion|pertayaan kunci]] yang telah disediakan. Jika Anda tertarik untuk bergabung dan melakukan salah satu atau kedua fungsi tersebut, sila [[:m:Talk:Universal Code of Conduct/2021 consultations|hubungi kami]].
 
Untuk mengetahui lebih banyak tentang perundingan ini, sila rujuk [[:m:Special:MyLanguage/Universal Code of Conduct/2021 consultations|laman perundingan 2021]].
 
-- [[User:Xeno (WMF)|Xeno (WMF)]] ([[User talk:Xeno (WMF)|bincang]]) 20:59, 5 April 2021 (UTC)
<!-- Pesanan dihantar oleh Pengguna:SOyeyele (WMF)@metawiki yang menggunakan senarai di https://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=User:SOyeyele_(WMF)/Announcements/Bahasa_Melayu&oldid=21301091 -->