Yang Bakal Mati Ramadan Ini: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Suntingan aplikasi Android
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Suntingan aplikasi Android
Baris 27:
 
==Sinopsis==
 
Mengisahkan tentang Pak Daus, seorang bomoh, yakin bahawa dia telah mendapat petanda tentang kematian dalam keluarganya.
 
Episod 1 - Pak Daus mula mendapat mimpi yang aneh tentang kematian seseorang dalam keluarganya. Nurul (anak Hasnul) telah menunjukkan video melibatkan aktiviti pembomohan Pak Daus sewaktu majlis hari jadi Azril.
 
Episod 2 - Pak Daus merasakan bahawa dia sedang mendapat petanda kematian ahli keluarganya. Alana merancang untuk meletak jawatan kerana tidak lagi boleh bersabar dengan sikap Mikhail.
 
Episod 3 - Hasnul berdepan dengan beberapa pelajar bermasalah yang selalu ponteng kuliah. Terkenal dengan sikap tegasnya, Hasnul bagaimanapun bersimpati dengan nasib seorang pelajar bernama Sutra.
 
Episod 4 - Alana pulang ke kampung untuk melawat ibu bapanya. Mak Bibah mula berkongsi pengalaman aneh Pak Dauz. Zalia menyokong Hasnul untuk membantu Sutra tanpa mengetahui Sutra mempunyai agenda lain
 
Episod 5 - Mikhail meminta maaf atas kesilapannya dan memujuk Alana agar terus bekerja di situ. Hubungan mereka semakin baik.
 
==Pelakon==