Kandungan dihapus Kandungan ditambah
RozziPanji (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
RozziPanji (bincang | sumb.)
kTiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 13:
Pada hujung tahun 1983, pada usia 13 tahun, bapanya menghantar beliau balik ke kampung [[Dungun (kawasan persekutuan)|Dungun]], [[Terengganu]] bersama dengan ibunya dan melanjutkan pelajaran di Tingkatan 2 [[Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Intan Zaharah|Sekolah Menengah Tengku Intan Zaharah,]] Dungun.
 
Di sekolah ini, beliau aktif dengan kelab komputer, pengakap dan juga beliau teruskan dengan bakat seninya. Antaranya dengan menganggotai pancaragam sekolah dan belajar nota muzik gitar klasikal dengan seorang guru muzik sekolah berkenaan di rumahnya. Beliau juga terlibat berlakon dalam Drama Bahasa Inggeris peringkat negeri dan dinobatkan sebagai Juara.
 
Juga menjuarai peringkat negeri dan mewakili sekolah bagi Terengganu untuk pertandingan Drama Sekolah-Sekolah anjuran [[TV3]] Peringkat Kebangsaan berlangsung di [[Dewan Bandaraya Kuala Lumpur|Auditorium DBKL]] dan sekolah beliau dinobatkan sebagai Juara berturut2 selama tiga tahun pada 1987 1988 dan 1989.. Antara tajuk drama itu adalah Duniamu Duniaku.