Bantuan:Mencari: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Esteban16 (bincang | sumb.)
k Membalikkan suntingan oleh 187.161.194.87 (Perbincangan) kepada versi terakhir oleh Yosri
Teg: Undur
 
Baris 29:
<!--- * [http://search.yahoo.com/web/advanced?vs=wikipedia.org&fl=1&vl=lang_id Search Indonesian? Wikipedias with Yahoo!] --->
 
Jika anda selalu mencari menggunakan [[Yahoo!]], anda mungkinehodudmungkin mahu memasang [http://toolbar.yahoo.com/ ''Yahoo! Companion Toolbar'']. Dengan menggunakan butang "''Search Only the Current Site''" anda boleh mencari di dalam Wikipedia ini dengan pantas. Seperti Google, ''Yahoo! Companion Toolbar'' yang rasmi hanyalah untuk kegunaan Internet Explorer pada Windows.
 
===Clusty===
 
Dengan menggunakan pautan-pautan di bawah, anda boleh menggunakan enjin gelintar [[Clusty|edición]] untuk mencari di dalam Wikipedia Bahasa Inggeris sahaja.
* [http://wiki.clusty.com/ Mencari di dalam Wikipedia Bahasa Inggeris dengan ClustyhgdzlClusty]
 
Dkd
 
D
 
Sie8s
 
untuk mencari di dalam Wikipedia Bahasa Inggeris sahaja.
* [http://wiki.clusty.com/ Mencari di dalam Wikipedia Bahasa Inggeris dengan Clustyhgdzl]
*
Jika anda selalu mencari menggunakan [[Clusty]], anda mungkin mahu memasang [http://clusty.com/toolbar ''Clusty Toolbar''] (versi beta). Dengan menggunakan butang "''Encyclopedia search source''" anda boleh mencari di dalam Wikipedia Bahasa Inggeris dengan pantas. Istimewanya Clusty ialah selain daripada untuk Internet Explorer pada Windows, ''Clusty Toolbar'' juga boleh didapati untuk [[Mozilla Firefox]] (versi beta).