Budak Tebing (musim 2): Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Atas Nama Cinta (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Atas Nama Cinta (bincang | sumb.)
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 49:
 
== Sinopsis ==
Kisah kesinambungan Budak Tebing dimana Tongki ([[Aedy Ashraf]]), Arif ([[Adam Lee]]) dan Talam ([[Firdaus Ghufran]]) terpaksa meneruskan kehidupan masing-masing setelah gagal ke Pulapol (Pusat Latihan Polis). Tongki menjaga ayahnya sambil bekerja namun dia sering disabotaj, manakala Arif menghadapi kesulitan berhadapan dengan Yoyol yang enggan menerima kepulangan Afendi ([[Fauzi Nawawi]]), ayah mereka yang muncul secara tiba-tiba.
Bermula dengan kehidupan Tongki, Arif dan Talam selepas mereka gagal ke Pulapol (Pusat Latihan Polis).
 
SelepasLaura ([[Bella Dowanna]]) membuat membatalkankeputusan hasrattidak ke London, Lauradan cuba mencari ibu kandungnya manakala Ira pula([[Eyka Farhana]]) cuba membantu menyelesaikan masalah dua orang kanak-kanak gelandangan yangdan akhirnya membawa mereka kepada pendedahan sindiket dan dendam terhadap Budak Tebing.
Tongki perlu menjaga ayahnya dan dalam masa yang sama perlu bekerja tetapi dia sering dikhianati. Manakala Arif pula terpaksa menghadapi kesulitan berhadapan dengan Yoyol yang enggan menerima kepulangan Afendi iaitu ayah mereka yang muncul secara tiba-tiba.
 
Selepas membatalkan hasrat ke London, Laura cuba mencari ibu kandungnya manakala Ira pula cuba membantu menyelesaikan masalah dua kanak-kanak gelandangan yang akhirnya membawa mereka kepada pendedahan sindiket dan dendam terhadap Budak Tebing.
 
== Pelakon ==