Melania Trump: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
multiple image
Tiada ringkasan suntingan
Baris 61:
Pada 07 Mei 2018, Melania Trump telah mengumuman "Be Best" Inisiatif dengan tujuan untuk menggalakkan kanak-kanak menjadi seorang yang "terbaik" dalam kehidupan mereka.
 
Pada hari yang sama, Melania Trump juga memberi sebuah buku panduan yang telah dikarya oleh beliau sendiri kepada semua orang yang menghadiri ke pengumuman "Be Best" Inisiatif itu, dengania sebuahjuga bukuboleh panduandidapat yangdari telahsemua dikarya[[bangunan]] yang dimiliki oleh beliau[[The sendiriTrump Organization]] secara percuma.
 
Buku panduan tersebut dikarya dengan tujuan untuk membantu menggalakkan ibu bapa dan [[penjaga sah]] bercakap dengan kanak-kanak mengenai isu [[dalam talian dan luar talian]], supaya mereka boleh ada perbualan yang bermakna mengenai penggunaan alat [[telekomunikasi]] seperti [[internet]], [[sistem pesanan ringkas]], [[telefon]] dan [[Wi-Fi]] dengan cara yang selamat dan bertanggungjawab.
Baris 74:
*[https://archive.is/os16I Melania Trump di White House]
*[https://archive.is/Dcqwc "Be Best" Inisiatif di White House]
*[https://trumpwhitehouse.archives.gov/wp-content/uploads/2018/05/Talking-with-kids-about-being-online-_2018.pdf "TalkingPanduan withkeselamatan Kidsdi Aboutdalam Beingtalian Online"dan luar talian dari Be Best oleh Melania Trump di White House]
 
{{Wanita Pertama Amerika Syarikat}}