Perbezaan antara semakan "Perbincangan pengguna:Zulfadli51"

 
:: Begitu...saya menyangka rujukan memetik laman berita agak memadai kerana setakat adanya tertera tarikh sebelah sumber terus dapat difahamkan, saya tidak tahu ada aspek yang boleh dianggap "penyelidikan asal" (''original research''). Saya akan lebih berhati-hati hal itu lain kali. [[Pengguna:Anumengelamun|Anumengelamun]] ([[Perbincangan pengguna:Anumengelamun|bincang]]) 13:55, 29 Jun 2021 (UTC)
::: {{@|Anumengelamun}} Tidak mengapa. Dalam hal ini saya sarankan anda untuk merujuk kepada [[:en:Wikipedia:No original research]] (jujurnya penerangan polisi ini di Wikipedia Bahasa Inggeris lebih komprehensif). Setentunya dihargai untuk berhati-hati, tetapi dalam pada masa yang sama sumbangan anda sentiasa dialu-alukan, walaupun terdapat kesalahan atau kekeliruan selagi mana dapat diperbetulkan. Sejujurnya saya secara peribadi menghargai anda yang telah banyak membuat sumbangan dalam Wikipedia ini terutama sekali dalam aspek rencana.
::: P.S: Saya menyarankan agar anda juga berhati-hati dalam menggunakan konsep [[Nusantara]] dalam penulisan di Wikipedia Bahasa Melayu kerana pada dasarnya konsep itu bersifat ''Indonesian-centric''.
::: Sekian, salam sejahtera dan teruskan memperkayakan rencana di Wikipedia Bahasa Melayu.[[Pengguna:Zulfadli51|Zulfadli51]] ([[Perbincangan pengguna:Zulfadli51|bincang]]) 14:23, 29 Jun 2021 (UTC)
9,909

suntingan