Senario Asam Garam: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Cityzens07 (bincang | sumb.)
kTiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Advanced mobile edit
Cityzens07 (bincang | sumb.)
kTiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Advanced mobile edit
Baris 52:
== Trivia ==
 
* albino.
* Kali pertama Wahid tidak membuat kemunculan dalam filem Senario kerana merajuk kucing kesayangannya telah bunting akibat dikerjakan oleh seekor tapir albino.
*Kali baharu.
*Kali pertama juga Lan Pet Pet tidak memakai coli dalam filem ini kerana [https://www.hmetro.com.my/mutakhir/2021/02/674187/akui-silap-tapi-bukan-alasan-buat-gangguan-seksual colinya] digunting-gunting dengan penuh kezaliman oleh [[Adeline Tsen]]. Tetapi adegan ini telah dipotong kerana melampui norma norma baharu.
* Filem dahulu.
* Filem ini mengulang mekanisme 2 persaingan perniagaan sama seperti dalam Lagi Lagi Senario yang mengakibatkan lubang dubur Azlee dan Mazlan berdarah akibat terlebih memakan petai goreng kunyit semasa tidak berpuasa pada tahun 2015 dahulu.
*Kali Selangor.[https://www.astroawani.com/topic/ahmad-albab]
*Kali pertama Kardashian Kelantan telah ditangkap kerana melanggar SOP semasa PKP 3.0 semasa membeli coli terpakai serta karpet kayangan di Pasar Malam Batang Berjuntai bersama seorang peminatnya dari Bangladesh. Dikatakan Lelaki Bangla tersebut merupakan pernah mencucuk dubur Kardashian Kelantan dengan sebatang mancis semasa mereka bersama-sama masih bersekolah di Sekolah Kebangsaan Air Mazi, Batang Berjuntai, Selangor.[https://www.astroawani.com/topic/ahmad-albab]
*Sebanyak
*Sebanyak 100 kilo asam jawa telah dibeli oleh Azlee [https://www.astroawani.com/berita-malaysia/berarak-iring-keranda-polis-tahan-11-individu-di-butterworth-304188] untuk dijadikan pemangkin kebolehan memberak semasa berpuasa pada tahun 1953 dahulu. Akibatnya, jualan asam jawa dunia telah mengalami defisit dan mengalami keciritan yang teruk di kalangan panda-panda di China.
*
==Rujukan==