Ghost: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Baris 65:
 
;David Tan ([[Chew Kin Wah]]): Penerbit filem ''Impak Kuat'', iaitu filem terakhir Zack Imran yang tergugat oleh skandal foto hangat Zack. Meskipun beria-ia untuk menyaksikan filem tersebut keluar, rupa-rupanya dialah yang di sebalik skandal foto tersebut dengan tujuan "mengenakan" Zack.<ref name="ep2">[http://www.8tv.com.my/Shows/EpHighlight.aspx?MasterID=242&ShowID=261&MenuID=2&SubMenuID=1&TemplateID=1&EpID=7175&VideoID=6023 Video Episod 2 ''Ghost''].</ref>
 
;Danny Khoo ():Danny bertemu dengan Julie sewaktu mengelola ujibakat mencari peragawati sebagai duta produk teh hijau Otago. Dia menimbulkan rasa curiga Julie yang mendapati dirinya tertidur di bilik hotel Zack dengan pakaian dalamnya di atas lantai.
 
;Amesh: Seorang konco yang menyamar sebagai pengawal keselamatan untuk melitupi misteri kematian Zack dengan ditugaskan melindungi sekeping [[CD-R]] yang merakamkan kejadian di tempat letak kereta. Dia menculik Eza yang cuba merampas CD-R itu sebelum dihantui Zack yang melindungi Eza. Akhirnya riwayatnya ditamatkan oleh konco-konco lain.