Hutang 2D: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih Advanced mobile edit
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 18:
 
Suatu Hari,Ayie didatangi Seorang lelaki misteri bernama Gua Mambang.Lelaki tersebut memberikan Ayie sebuah tablet ajaib Yang mampu membuatkan semua lukisannya menjadi nyata.lalu Ayie mencipta pelbagai geng baharu dengan kuasa tersendiri Dan sejak itu Ayie Dan gengnya memulakan pengembaraan untuk menyelamatkan ayahnya Dan gadis Yang diminatinya,Shima.
 
==Plot==
Dalam khayalan Ayie,cerita bermula dimana dua orang lelaki bermotor bonceng mengacau Shima.mereka mahu nasi lemak kerang untuk mereka dua bungkus,namun Shima menafikan bahawa nasi lemaknya belum tersedia lagi.
 
Degil,mereka terus mengacau Shima Dan bergurau dengannya,lalu Ayie datang lalu bertarung dengan mereka,serangan Ayie Yang kuat membuatkan mereka kalah.
 
Di alam realitinya,Ayie hanya melukis gambaran dia menumpaskan lelaki-lelaki tersebut.lalu Shima datang ke kedainya untuk menambah nilai 5 ringgit untuknya.
 
Tiba-tiba,ayah Ayie iaitu Pak Jie datang Dan menyuruh Ayie mengemas barang-barangnya.lalu sekumpulan gangster datang ke flat tersebut Dan menangkap Pak jie.tetapi Ayie lari Dari ke atas tangga.Namun Ayie hanya memandang ayahnya Yang dipukul Dan diberi amaran untuk melangsaikan hutangnya selama dua minggu oleh Han Dan Kit.
 
Tiba giliran Han untuk memukul Pak Jie,Shima terus bertindak membaling timun kepada han.apabila Han perasan Shima Yang membaling timun tersebut,jatuh cinta kepadanya.Tetapi Mak Ima Yang garang memegang pisau Dan menunjuk Gaya ala psycho untuk menakutkan gangster-gangster Han Dan Kit.
 
Selepas Ayie pulang ke rumah,dia dimarahi ayahnya kerana tidak menolongnya sewaktu dia dipukul petang tadi.lalu Ayie merajuk masuk ke Dalam bilik,tetapi ayahnya terus memekik pasalnya.apabila terjatuh lampu,seluruh flat tiada bekalan elektrik.lalu Ayie keluar dengan membawa sebatang Lilin Dan memandang pemandangan Malam.Tiba-tiba,Seorang lelaki misteri bernama Gua mam
 
==Pelakon==