New Straits Times: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Kamalzack (bincang | sumb.)
Kamalzack (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Baris 29:
Penyunting kumpulan yang terkini ialah [[Syed Nazri Syed Harun]] yang menggantikan [[Brendan Pereira]] yang meletak jawatan pada Oktober 2006.
 
== Ruangan seksyen ==
==''Business Times''==
Ruangan seksyen di New Straits Times terdiri dari:
*''Business Times'': Selama beberapa tahun, ''New Straits Times'' telah mengandungi ''Business Times'' yang mengembangkan bahagian [[perniagaan]] supaya dapat menarik hati para peniaga dan [[usahawan]].
*''Property Times'': Diterbitkan buat pertama kali pada Mei [[1995]], ''Property Times'' ialah sebuah naskhah tambahan yang boleh dikeluarkan yang diterbitkan pada setiap hari Sabtu dalam ''New Straits Times''. Bahagian ini menumpukan perhatian kepada [[pasaran]] [[harta tanah]] dan petua-petua untuk [[Perhiasan rumah|menghiasi rumah]].
 
*''Tech n U'': Diterbitkan setiap Isnin dan Khamis, sisipan ini menumpukan bidang teknologi maklumat dan komputer.
==''Property Times''==
*''Travel'':Diterbitkan setiap Selasa, ''Travel'' menampilkan panduan untuk bercuti, berita pelancongan dan journal perjalanan.
Diterbitkan buat pertama kali pada Mei [[1995]], ''Property Times'' ialah sebuah naskhah tambahan yang boleh dikeluarkan yang diterbitkan pada setiap hari Sabtu dalam ''New Straits Times''. Bahagian ini menumpukan perhatian kepada [[pasaran]] [[harta tanah]] dan petua-petua untuk [[Perhiasan rumah|menghiasi rumah]].
*''EPL Plus'': Menampilkan aksi sukan bola sepak antarabangsa.
Sementara seksyen mingguan pula mengandungi:
*''Sunday People'', ''Focus'', ''Learning Curve'', dan ''Cars,Bikes & Trucks'' .
 
==Nota dan rujukan==