Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Eiskrahablo (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Tiada ringkasan suntingan
Baris 20:
 
Saya tidak mempunyai masaalah berkaitan hal tersebut, tetapi kena kembali kepada hakikat Wikipedia ialah semestinya bersifat ''encyclopedic'' dengan sumber rujukan yang diterima global. Anda terlihat gigih melakukan pengubahan-pengubahan yang tidak dibenarkan di Wikipedia dan berkesan ''self-centered'', juga tidak memiliki asas ''neutrality''. Sila hentikan aksi vandalisme saudara sebab itu tidak mencirikan seorang kontributor yang konstruktif. Memadamkan sumber-sumber rujukan dan warning di halaman perbincangan juga memperlihatkan niat buruk saudara. [[Pengguna:Eiskrahablo|Eiskrahablo]] ([[Perbincangan pengguna:Eiskrahablo|bincang]]) 13:07, 30 Ogos 2021 (UTC)
 
Saya menambahkan perspektif Malaysia kepada perspektif Indonesia di entri itu. ''Global'' itu kan bermaksud seluruh dunia, "berbilang negara"? Maka, Indonesia ''dan'' Malaysia ''dan'' Singapura ''dan'' Brunei itu bukankah ia dikira global?
 
Apa maksud saudara saya melakukan "pengubahan-pengubahan yang tidak dibenarkan"? Saya sudah lama menyunting [https://ms.wikipedia.org/w/index.php?title=Khas:Sumbangan/Anumengelamun&dir=prev&target=Anumengelamun sejak 2017], sedangkan saudara [https://ms.wikipedia.org/w/index.php?title=Khas:Sumbangan/Eiskrahablo&dir=prev&target=Eiskrahablo baru bergabung April tahun ini]; jika diikutkan, saya lebih berpengalaman dan berpengetahuan mengenai kerja menyunting ini dari saudara, sungguh aneh pernyataan itu. [[Pengguna:Anumengelamun|Anumengelamun]] ([[Perbincangan pengguna:Anumengelamun|bincang]]) 13:17, 30 Ogos 2021 (UTC)