Wikipedia:Selamat datang: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Yosri (bincang | sumb.)
k Membalikkan suntingan oleh 72.23.48.10 (Perbincangan) kepada versi terakhir oleh Yosri
Baris 1:
[[Wikipedia]] merupakan [[ensiklopedia]] bebas yang ditulis secara kerjasama oleh para pengunjungnya. Laman ini merupakan sebuah [[Wiki]], yang bermaksud sesiapa sahaja termasuk ''anda'' boleh mengubah atau menyunting setiap rencana yang ada dengan menekan pautan ''sunting'' yang terdapat pada sudut atas setiap rencana di Wikipedia.
 
== Meninjau Wikipedia ==
HAHAAAHAHAAA u will never know!!
 
Di dalam Wikipedia terdapat banyak rencana yang mempunyai banyak bidang tertentu. Untuk melihatnya, rujuklah [[Laman Utama]], carilah perkara yang dilihat menarik, dan mulakan penjelajahan ke atasnya. Terdapat juga kotak gelintar pada sebelah tepi setiap laman.
 
Jika anda menemui sesuatu yang menarik dan anda menyukainya. Anda boleh meninggalkan nota pada [[Wikipedia:Laman perbincangan|laman perbincangan]] tersebut. Mula-mula pilih pautan ''perbincangan'' (terdapat pada sudut atas laman) untuk pergi ke laman perbincangan, kemudian pilih '''+''' pada laman perbincangan (terletak pada sudut atas laman, bersebelahan dengan pautan '''sunting'''. Kami selalu gembira mendapat maklum balas yang positif.
 
== Menyunting ==