The Second Husband: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Rickrick93 (bincang | sumb.)
Mencipta laman baru dengan kandungan '{{Infobox television | name = The Second Husband | image = | caption = | alt_name = | native_name = {{Infobox name module|hangul=두 번째 남편|hanja=第二任丈夫|rr=Du Beonjjae Nampyeon}} | genre = {{ubl|Melodrama|Dendam|Percintaan}} | creator = Jang Ji-hoon <br> MBC Drama Division | writer...'
(Tiada perbezaan)

Semakan pada 03:54, 23 Januari 2022

The Second Husband (Hangul두 번째 남편; Hanja第二任丈夫; RRDu Beonjjae Nampyeon) ialah siri televisyen Korea Selatan yang sedang dibintangi Cha Seo-won, Uhm Hyun-kyung dan Oh Seung-ah. Siri ini, diarahkan oleh Kim Chil-bong dan ditulis oleh Seo Hyeon-joo untuk Pan Entertainment, adalah drama percintaan yang penuh ghairah di mana seorang wanita yang telah kehilangan keluarganya secara tidak adil berusaha untuk membalas dendam di tengah-tengah nasib dan cinta yang bercampur-campur.[1][2]

The Second Husband
Genre
PenciptaJang Ji-hoon
MBC Drama Division
Ditulis olehSeo Hyeon-joo
PengarahKim Chil-bong
Dibintangi oleh
Penggubah lagu tema
Kim Ui-yong
Keyman
Lagu pembukaan"Like Habit"
PenggubahMa Sang-woo
Negara asalKorea Selatan
BahasaKorea
Bilangan episod150
Penerbitan
Penerbit eksekutifKim Seo-Joon
PenerbitKim Heung-dong
Kim Hee-yeol
Tempoh siaran35 minit
Syarikat penerbitan
MBC C&I
Pan Entertainment
Syarikat pengedaran
MBC
Penyiaran
Saluran asalMBC TV
Format gambarUHDTV
Format audioDolby Digital
Siaran asal9 Ogos 2021 (2021-08-09) – kini (kini)
Pautan luar
Laman sesawang

Drama harian itu ditayangkan di MBC pada 9 Ogos 2021 dan disiarkan setiap hari bekerja pada pukul 19:10 (KST).[3] IMemandangkan populariti siri ini, ia telah dilanjutkan untuk 30 episod lagi menjadikan jumlah keseluruhan 150 episod.[4]

Sinopsis

The Second Husband ialah kisah percintaan yang penuh ghairah. Ia berkisar tentang Bong Seon-hwa (Uhm Hyun-kyung) dan keluarganya yang mengelilingi sebuah syarikat gula-gula. Dia mengalami zaman kanak-kanak yang malang, tetapi kerana keperibadiannya yang kuat dan positif, dia bangkit. Membesar di kawasan kejiranan yang sama dia mempunyai hubungan yang lama dengan Moon Sang-hyeok (Han Ki-woong). Tetapi, apabila dia kehilangan keluarga secara tidak adil akibat tragedi yang lahir dari keinginan yang tidak dapat dibendung, dia berjanji untuk membalas dendam dalam nasib dan cinta yang bercampur aduk. Bong Seon-Hwa berubah menjadi 'Sharon' untuk memulihkan apa yang menjadi miliknya.

Cast

Anak lelaki tunggal Yoon Dae-gook dan Joo Hae-ran (Dae-gook ialah pengerusi syarikat kuih-muih). Dia mempunyai MBA dari Amerika Syarikat, tetapi ingin menjadi penyanyi, dan bertengkar dengan ibu bapanya mengenai pilihan kerjayanya.[5]
Seorang gadis yang rajin dan positif, tetapi kerana keadaan yang memaksa, berjanji untuk membalas dendam. Dia mempunyai seorang anak selepas hubungan lama dengan Moon Sang-hyeok, tetapi kehilangan anak itu kerana pengkhianatannya dan dijebak untuk pembunuhan.
Kakak tiri Jae-min yang tamak dan jahat, anak luar nikah pengerusi syarikat gula-gula dan seseorang yang tidak teragak-agak untuk melakukan apa sahaja untuk memenuhi cita-citanya. Dia adalah antagonis utama yang membunuh nenek Seon-hwa dan orang lain yang akan membunuh sesiapa sahaja yang menghalangnya.
Bekas kekasih Seon-hwa, seorang lelaki yang tidak berhati perut yang meninggalkan kekasih dan anaknya demi kuasa dan wang.

Referensi

  1. ^ "A Second Husband - (Korean Drama, 2021, 두 번째 남편)". HanCinema. Dicapai pada May 30, 2021.
  2. ^ Kim Kyung-hee (May 6, 2021). "MBC 새 일일 '두 번째 남편' 엄현경-차서원-서은우-한기웅 출연 확정" [MBC's new daily'Second Husband' confirmed to appear in Um Hyeon-kyung, Cha Seo-won, Seo Eun-woo, and Han Ki-woong]. iMBC (dalam bahasa Korea). Dicapai pada May 30, 2021.
  3. ^ Baek A-young (July 1, 2021). "'두 번째 남편' 엄현경, 오승아-한기웅 바람 목격...1차 티저 영상 공개" ['Second Husband' Uhm Hyun-kyung, Oh Seung-ah and Han Ki-woong witnessed the wind... 1st teaser video released]. iMBC (dalam bahasa Korea). Dicapai pada July 1, 2021.
  4. ^ Kim Myung-mi (January 6, 2022). "MBC 측 "'두 번째 남편' 30회 내외로 연장 긍정 검토중"[공식입장]" [MBC side “Considering positive review for 'Second Husband' extension to around 30 episodes” [Official Position]]. Newsen (dalam bahasa Korea). Naver. Dicapai pada January 6, 2022.
  5. ^ Kim Hyun-rok (May 3, 2021). "[단독]차서원, MBC 새 일일 '두 번째 남편' 주연 발탁…엄현경과 호흡" [[Exclusive] Cha Seo-won, MBC's new daily'Second Husband' lead role… Uhm Hyun-kyung and Breath]. Sport TV News (dalam bahasa Korea). Dicapai pada May 30, 2021.
  6. ^ Kim Hyun-rok (April 27, 2021). "[단독]엄현경, MBC 새 일일극으로 컴백…'두 번째 남편' 주연" [[Exclusive] Um Hyeon-Kyung, comeback with MBC's new daily play... Leading 'Second Husband']. Sport TV News (dalam bahasa Korea). Dicapai pada May 30, 2021.
  7. ^ Park Pan-seok (May 18, 2021). "오승아 MBC 일일드라마 '두번째 남편' 주연 합류 [공식]" [Seung-ah Oh joins the lead role of MBC's daily drama 'Second Husband' [Official]]. Osen (dalam bahasa Korea). Naver. Dicapai pada May 30, 2021.

Patuan luar