Imran Ajmain: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan visual Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 20:
 
==Kehidupan peribadi==
Imran berdarah kacukan [[Suku Jawa|Jawa]] dan [[Belanda]]. Ayahnya, Ahmad Husaini Ajmain, merupakan penerbit rakaman dan juga penggubah serta penulis lirik yang popular di Singapura pada penghujung dekad 1970-an dan awal 1980-an. Sedangkan ibunya, Rietha Fatima Daliman, seorang suri rumah berdarah Jawa dan Belanda.
Beliau mempunyai dua adik beradik (seorang kakak) dan Imran merupakan anak yang bongsu. Imran memulakan pendidikan peringkat rendahnya di Xinghua Primary School dan meneruskan pembelajarannya ke Siglap Secondary School. Beliau meneruskan pendidikan peringkat tinggi di One Academy dan IBMEC. Imran sangat suka akan warna hijau dan biru. Hobi Imran ialah mendengar muzik, menonton wayang dan membaca majalah.Imran bezodiak [[Taurus]] dan juga berdarah O+.
 
Imran merupakan anak bongsu dan mempunyai seorang kakak bernama Musliha.
 
Imran memulakan pendidikan peringkat rendahnya di Xinghua Primary School dan meneruskan pembelajarannya ke Siglap Secondary School.
 
Beliau mempunyai dua adik beradik (seorang kakak) dan Imran merupakan anak yang bongsu. Imran memulakan pendidikan peringkat rendahnya di Xinghua Primary School dan meneruskan pembelajarannya ke Siglap Secondary School. Beliau meneruskan pendidikan peringkat tinggi di One Academy dan IBMEC. Imran sangat suka akan warna hijau dan biru. Hobi Imran ialah mendengar muzik, menonton wayang dan membaca majalah. Imran bezodiak [[Taurus]] dan juga berdarah O+.
 
==Kerjaya==