Rosnah Mat Aris: Perbezaan antara semakan

Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Emiesyahmie (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Emiesyahmie (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
Teg-teg: Suntingan mudah alih Suntingan web mudah alih
Baris 24:
==Kehidupan peribadi==
Sebelum pelakon serbaboleh ini bernikah dengan suaminya kini, beliau pernah mendirikan rumahtangga & dikurniakan beberapa cahaya mata. Namun perkahwinan tersebut tidak bertahan lama.
 
===Kahwin Lelaki Muda===
Rosnah ketika berusia 53 tahun telah diburu oleh wartawan untuk mendapatkan komen berhubung perkahwinannya dengan seorang lelaki muda berusia 27 tahun bernama Tajul Effendie, yang mesra dan manja dipanggil Blue.
 
Biarpun sudah mendapat pengakuan dan pengesahan Pendaftar Perkahwinan, Perceraian dan Rujuk Orang Islam Daerah Gombak Timur, Rosnah masih menafikan perkara yang sebenar hinggakan telefon bimbitnya dimatikan.Akhirnya menerusi sebuah akhbar tabloid melaporkan kenyataan Rosnah yang akhirnya mengaku dan akur bahawa dia sudah bernikah. Rosnah dan Blue bernikah pada 13 November 2008 lalu di Masjid Al Khairiah Taman Sri Gombak.
 
Sebelum itu, pada 30 Oktober 2008, anak keempat Rosnah turut bernikah di masjid yang sama. Hal ini dikatakan menjadi punca Rosnah cuba tak mengaku diri sendiri yang kahwin dan menjadikan alasan anak berkahwin sebagai galang ganti. Menurut artikel di dalam tabloid itu, Rosnah terpaksa menipu kerana sebab tertentu yang terlalu peribadi untuk dikongsi dan hanya mereka saja yang tahu. Rosnah kini berbahagia di samping suaminya yang dicintai sepenuh hati.
 
==Filemografi==